Ciri-ciri watak..

18 4 7
                                    

Niel

- Berambut hitam bersinar namun terdapat jalur-jalur berwarna putih yang tidak terlalu kelihatan.

- Bermata kelabu kehitaman.

- Mempunyai bulu mata yang panjang melentik dan lebat begitu juga dengan keningnya yang tersusun rapi.

- Bibirnya merah bak delima walaupun terkadang agak merekah namun warna asli kulit bibirnya masih lagi kelihatan.

- Dilahirkan dengan warna kulit yang agak berbeza dengan orang lain. Di mana kulitnya putih kemerahan dan kelihatan sangat berseri apabila terkena cahaya matahari. Tekstur kulitnya juga sungguh lembut tidak ubah seperti seorang tapak tangan seorang bayi yang baru dilahirkan.

- Dianugerahkan suara yang cukup untuk membuatkan sesiapa pun tergoda. Suara Niel bila bercakap pun sungguh merdu apatah lagi kalau dia menyanyi atau membaca Al-Quran.

- Tinggi tubuh badannya adalah sekitar 170-175cm. Beratnya pula tidak melebihi 60Kg.

- Badannya agak sasa jika hendak dibandingkan dengan remaja sekitar umurnya.

- Watak utama? Tiada siapa yang tahu.. kerana watak yang sentiasa ditekankan di dalam sesebuah cerita itu belum tentu dialah watak utama bagi cerita tersebut.

Niel: Dah author cukup dah tu.. tak yah banyak sangat habis nanti keluar semua yang tak elok tu. Dah dah bagi orang lain pulak tu haa tengah tunggu turn.

Author: Ishh.. yelah-yelah. Sibuk je pergi buat kerja sana!!

Niel:...

Serra

- Berambut ikal mayang dan berwarna agak keperangan asli.

- Bermata hitam pekat.

- Mempunyai bulu mata nipis dan agak pendek berukuran lebih kurang 1.6cm. Keningnya pula agak tebal.

- Mempunyai bibir yang agak tebal dan agak sedikit kusam.

- Ditakdirkan memiliki warna kulit yang agak gelap oleh kerana itu hampir kesemua ubat pemutih telah digunakan namun tiada satu pun yang berjaya. Namun dia tidak berputus asa dan sehingga hari ini dia masih lagi menggunakan ubat pemutih kulit.

- Suaranya yang nyaring mampu untuk memekakkan deria pendengaran seseorang yang berada dekat dengannya apabila dia menjerit.

- Tingginya pula lebih kurang 165cm dan beratnya pula 70kg.

Author: Dah.. ada lagi ke pasal dia ni?

Serra: Oii.. takkan tu je?? Panjanglah sikit halamak!!

Author: Suka hati akulah dah aku yang menaip. Kau pergilah layan tetamu rumah kau tu sibuk je kat sini pun.

Serra: Dasar~~

Pak Abu a.k.a ayah Niel

- Berambut hitam pekat.

- Bermata kelabu cair.

- Mempunyai bulu mata yang tebal namun tidak melentik. Keningnya pula nipis.

- Mempunyai bibir yang agak kehitaman akibat daripada merokok dan aktiviti lainnya.

- Memiliki warna kulit yang sederhana. Tidak gelap namun tidak juga putih. Hanya sekadar sedap mata memandang.

- Suaranya yang serak-serak basah telah berjaya memikat gadis-gadis muda di kampung itu.

- Ketinggian badannya mencecah 168cm dan beratnya pula 70kg.

Pak Abu: Aikk? habis dah?

Author: cukuplah tu. Kau bukannya penting pun.

Pak Abu: Inilah anak muda zaman sekarang bla bla bla~~

Author: *hanya memandang tanpa menunjukkan rasa serba salah.
























Sekian...

Aku..?[HIATUS]Where stories live. Discover now