@*₺.

344 45 1.1K
                                    

Selam nasılsınız? Önceki bölüm 10bin yorum olmuş teşekkürler💖 bu bölümede cok yorum atın jshsgfşşhsgaqfk


Dışarı çıkma kısıtlaması mı daha zor yoksa makse takmak mı?


Hangisi başına gelse daha çok korkardın? Gece uyurken bir anda telefonun çalıyor ve pencereden dışarıya bak seni izliyorum diye bir kadının sesi mi?. yoksa dişini fırçalarken aynada yüzün sabit bir şekilde sana bakıyor olması mı?.


Hangisini yaşasaydın daha çok korkardın?
1- Bedenini uyurken görmek mi?
2- Odanın köşesinde dikilen siyah bir gölge görmek mi?


Wjdgzğfshxfjökllghş bu tarz korku soruları ister misiniz


4 arkadaşınla beraber kamp yapmaya çıkıyorsunuz ve ormanda sizi tek tek öldüren bir seri katil var. Geriye sadece bir arkadaşınla sen kalıyorsun. Seri katil sana yaşamak istiyorsan arkadaşını öldürmeni isterse öldürür müsün?


En yakınınızdaki deprem toplanma alanının nerede olduğunu biliyor musunuz?


Sadece filmlerde/dizilerde olan normal hayatta hiçbirimizin başına gelmeyecek durumlar olaylar neler? Mesela ne zaman ihtiyaçları olsa taksi hemen orada oluyor. Arabayı park etmek istedikleri yerde kolaylıkla yer buluyorlar gibi.


Bir daha asla sosyal medya kullanmamak mı daha kötü yoksa bir daha asla film izleyememek mi?


Annen bir çocuğa arabayla çarpsa ve çocukta ölüyor annende oradan kaçıyor. Anneni adalete teslim eder misin yoksa hiçbir şey olmamış gibi susar mısın?


Sevgilisi için seninle arasını bozan arkadaşın var mı?


Hiç uçan balona bindiniz mi?


10 milyon lira verecekler ama karşılığında 10 sene boyunca her söylediğin cümlenin sonunda küfür edeceksin deseler kabul eder miydin? (Başınız sağolsun a*k gibisinden)


Her gece deliksiz, bebek gibi, hayatının en rahat uykusunu uyuyacaksın ama her sabah kusarak uyanacaksın deseler kabul eder miydin?


İnstagramda yada youtubede (yapılıyor mu bilmiyorum ama) hiç yapılan bir çekilişe katıldın mı?


Hiç corona belirtisi gösterdiniz mi?


Kitap okurken genelde yatakta yatarak mı okursun yoksa koltukta oturarak mı okursun?


Diyelim ki başkasının bedeninde uyandın. Arayacağın ilk kişi kim olurdu?


Her dileğin gerçekleşecek ama her bir şey dilediğinde tanımadığın biri ölecek deseler kabul eder miydin?


Hangisi daha huzurlu kahveni alıp pencerede yağmuru izlemek mi yoksa kulaklığı takıp sonses yağmurun altında yürümek mi?


Sosyal medyada biriyle tanışıp buluştuğun oldu mu?


Hiç birinden kitap hediyesi aldın mı?


Dinleyince umutlandığın kendine geldiğin bir şarkı yaz?


Şuan kullandığın kullanıcı adını başka bir uygulamada kullananlar var mı? Hiç baktın mı böyle birşeye.


Hayatında yaşadığın en zorlu duruma 10 üzerinden kaç verirsin zorluk açısından?


Kullandığın ve bitirdiğin boş parfüm şişelerini saklar mısın yoksa atar mısın?


En son ne zaman evde yiyecek bir şey yaptın?


Anket cevaplayacak arkadaslarinizi etiketlermisiniz @)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin