~\\"

1.5K 121 10.1K
                                    

Çevrenizde corona virüsüne yakalanmış biri var mı?


Karantinada kilo aldın mı?


Burda ilk mesaj attığınız kişiyi hatırlıyor musunuz? Kimdi? Veya size ilk mesaj atan kişiyi hatırlıyor musunuz?


Hemcinslerinizde gördüğünüz en utanç verici şey, davranış ne?


Ailenizin size yaptığı en büyük haksızlık neydi?


Panona birisi birşey yazdığında veya yorumuna cevap verdiğinde ilk başta o kişinin profilini stalk yapıyor musunuz?


Hesabına giriş yaptığı halde sana mesaj atmayan arkadaşına tepkin ne olur? Panosunda falan birşeyler paylaşmış veya paylaşmamış fark etmez o an aktif kullanıyor ama sana yazmıyor. Onunla konuşmayı keser misiniz yoksa umrunda bile olmaz mı?


Caminin önüne bırakılmış, uyuyan bir bebek görsen ne yapardın?


Film veya dizi izlerken iyi-kötü çatışmasının yaşandığı sırada kötü karakterin tarafını tuttuğun oluyor mu? Bu duruma örnek sevdiğin kötü bir karakter de yaz.


İstediğin bir kitabın içine girip istediğin bir karakter olma şansın var diyelim. Ve hikayeyi değiştirmek gibi bir seçeneğinde var. Herşey tamamen senin elinde. Bu durumda nerede ve kim olmayı seçerdin? O kişinin hayatında neyi değiştirirdin?


Kimle mesajlarınız ifşa olursa rezil olursunuz? Buradan biriyse etiketle.


Dolmuşta veya restoranda yanınızdaki kişinin silahlı olduğunu görürseniz panik olur musunuz? 


En son ne zaman birine numaranı verdin?


Hayatın boyunca bedava yemek alabilmeyi mi kabul ederdin yoksa bedava kıyafet almayı mı kabul ederdin?


Kitaplarını rafa büyükten küçüğe mi dizersin yoksa karışık mı?


Analog saat mi kullanmayı tercih edersin yoksa dijital saat mi?


Klavyeye bakmadan yoruma 'kendimi seviyorum ' yaz bakalım yazabilecek misin?


Katılmak isteyenlerle tuttu tutmadı oynayalım. İlk ben başlıyorum.

"Alttaki daha önce hiç tuttu tutmadı oyununa katılmamış."


Not: Arkadaşlar ankete ne zaman bölüm atarsın mesajlarına toplu cevabım; bir sonraki yb bu bölüm 10 bin yorum olunca gelecek. Çok fazla demeyin anca soru bulabiliyorum zaten. Bu yüzden anket cevaplayı seven arkadaşlarınızı etiketlemeyi unutmayın ve bol bol yorum atın. @



AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin