:◇>

723 122 2.8K
                                    

Hiçbir erkek senin için ağlamışmıdır sence?


Sevgilin varsa veya olursa ilk ailenden kiminle paylaşırsın ve ilk kiminle tanıştırırsın?


Hiç sinirlenip kıyafetlerini kestin mi?


Yatmadan önce yapılan bir şey yaz.


Yemek yerken kilo alırım takıntısı var mı sende?


Hiç evcil hayvanın öldü mü? Eğer öldüyse çöpe mi attınız hayvanı yoksa gömdünüz mü?


Telefonunda kılıf kullanıyorsan arkasına para veya kağıt gibi şeyler sıkıştırıyor musun? Mesela şuan var mı?


Hangi tip insanlar senin için "aşırı sıkıcı" denecek türdendir?


Kalbiniz kırıkken dinlediğiniz müzikler neler yazsanıza.


Kandırmak konusunda kızlar mı yoksa erkekler mi daha kolay kandırır sence? Genel olarak hangisi?


Hiç en yakın arkadaşın başkasıyla samimi arkadaş olacakken onu engelledin mi?


En yakınım dediğin birisi sana kaldıramayacağın şeyler söylese sonra pişman olup özür dilese affeder misin? Başına bu tarz bir olay geldi mi?


Tanıdığın birini tanımamazlıktan geldin mi hiç daha önce?


Senle yaşıt veya senden büyük biri sana hiç abi/abla dedi mi?


Eğer şuan kullandığınız hesabınızı bir ünlünün fan sayfası yapmanız gerekseydi hangi ünlünün fan sayfası yapardınız?


Hiç yanlışlıkla whatsapptan birini görüntülü aradın mı?


Hangi karaktere sahip insanlar sana güven verir?


Şuan okuduğun kitabın ortamında olsaydın nerede olurdun?


Hiç spor salonuna üye olup gittin mi?


2020 yılını bir kelimeyle özetleyin.




AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin