9.Kapitola

281 33 3
                                    

Začali jsme spolu uklízet, on mě občas i kontroloval ale teď si říkám nemělo to být naopak? To já jeho bych měl kontrolovat, ne on mě. Ale nejdůležitější 10 minutách jsem si na něco vzpomněl.

Když neznám ani jeho jméno a už tu podstatně pracuje. Přestal jsem a šel jsem za ním byl v zadní místnosti. Došel jsem ta o zrovna utíkal prach.

,,Promiňte, ale? " řekl jsem on se jenom podíval.

,,Jsem Levi Ackerman, 27 let, momentálně nezaměstnaní, zbytek napíšu na papír co mi pak uděláš a teď běž uklízet, spratku" řekl přísně.

Ani jsem nečekal a radši šel uklízet, máme toho na dnešek dost, pořádně uklidit, zítra bych chtěl zavolat elektrikáře, aby kontroloval elektřinu a pojistky. Udělal bych wifinu a pak bych nakupoval. Společně s Levim.

Bylo odpoledne a já přemýšlím jestli nepůjdu pro něco jídlu. Jdu za Levim. Našel jsem ho jak čistí záchody.

,,Levi?"

,,Hmmmm" kouknul se na mě.

,,Chceš něco jídlu a pití?" zeptal jsem se a čekal na odpověď.

,,Jo, nějaký salát kuřecí a vodu neperlivou" řekl.

,,Dobře"

Vzal jsem si peněženku a klíče a šel jsem do obchoďáku něco koupit jídlu. Bude mi to trvat asi 10 minut.. Než tam dojdu.. Nečekal jsem a vyrazil jsem aby Levi neumřel hladem.

Další kapitola....😎💻📖

MONSTER {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat