Pohled Erena
Četl jsem si když v tom se ozvalo zvuk postele. Kouknul jsem se a uviděl Leviho jak je vzhůru. Kouknul se na mě nechápající pohledem.
,,Jste u mě doma, měl si horečky, tak jsem tě vzal k sobě domu." řekl jsem a zaklapl knížku.
,,Dobře a děkuji."
,,Nemáte zač a mimochodem, jsem Eren Jeager" řekl jsem a on jen kývl.
Vstal jsem a šel k němu, nechápavě se na mě podíval, z podpaží jsem mu vytáhl teploměr a kouknul se kolik má.
,,Teplota se ti snížila má jen 37,6. Ale radši ještě zůstaň v posteli." řekl jsem a kouknul se na něho.
,,Dobře a jestli ta nabídka furt platí, tak bych u tebe bydlel." řekl a kouknul se jinam na tímhle jsem se usmál.
,,Samozřejmě že nabídka furt platí a teď ležte, přinesu vám čaj a něco malého na zub."
On jen přikývl a já jsem teda odešel. Došel jsem do kuchyně kde jsem napustil, do konvice vodu a zapl jí, do hrnečku jsem dál černý čaj a vyndal jsem z lednice něco malého na zub.
Došel jsem k němu zpátky a všiml jsem si že mazlí černou kočkou a měl mírný úsměv, položil jsem tác na stoleček. A sedl si na postel.
,,Jmenuje se Kuro, je hodně mazliví." řekl jsem.
,,Dobře a děkuji že tu můžu s tebou bydlet."
,,Samozřejmě, klidně se tu i prohlídni, až vám bude líp, tady jsem vám přinesl čaj a něco malého na zub a já jdu udělat smlouvy." řekl jsem.
On jen kývl, stal jsem a nechal jsem ho odpočívat a hrát si s kocourem. Já jsem šel do pracovny co mám v bytě a sedl si k počítači a začal psát. No bude to ještě zajímavé.
Další kapitola....📖😎💻