14.Kapitola

264 26 1
                                    

Pohled Erena

Měl jsem to hotové a vytiskl jsem tu smlouvu a šel jsem za Levim. Opatrně jsem zaťukal a čekal na odpověď, nic nepřišlo. Otevřel jsem pomalu a potichu dveře a podíval jsem se. Uviděl jsem Leviho jak spí a vedle něho kočka, na tím jsem se usmál a položil jsem smlouvu na stul a kouknul se na Leviho.

Měl tak klidnou tvář, klidu oddechoval a já jsem ho jemně a pohladil po tváři. Uviděl jsem jak se mírně pousmál. Za kroutil jsem hlavou a odešel jsem. Erene, nebuď blbej on tě stejně nebude milovat, jako ty jeho ani nevíš jestli je na kluky a navíc co řekne až mu jednou řekneš kdo opravdu jsi. Jsi jenom monstrum. Říkalo to moje svědomí, které mělo pravdu, smutně jsem si povzdechl a šel jsem do sprchy.

Leviho pohled.

Ani nevím jak ale usnul jsem a měl jsem pocit že mě někdo pohladil po tváři, když jsem se probral tak jsem na stole uviděl smlouvu.

,,Kdyby on? Ne blbost." řekl jsem si.

Vzal jsem smlouvu a přečetl jsem si jí. Ano že vším jsem byl spokojený. Podepsal jsem to, stál jsem a šel jsem hledat Erena ale nejdříve. Jsem se potřeboval odskočit. Byla tu jen jedna koupelna. Vešel jsem dovnitř a ztuhnul jsem. Natiskl mi pohled na nahého Erena.

Měl pěkně vypracované svaly na těle, dlouhé hnědé vlasy, voda mu tekla po těle. A ten jeho kamarád mezi nohama, ty jo. Koukal jsem na něho asi 15 sekund, než jsem rychle zavřel dveře. Ale, nevím kdo byl víc červený jestli on nebo já. 

,,P-Promiň."

Řekl jsem, a rychle jsem zmizel do pokoje kde jsem se zamknul, měl jsem problém. Ani jsem nečekal a děla jsem si dobře a představoval jsem si jeho. Po chvíli když jsem se udělal. Jsem radši ještě byl pokoji. Nechtěl jsem vylez.

Další Kapitola....💻😎📖

MONSTER {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat