Epilog

291 26 4
                                    

Uplynulo 6 let a Levim jsme stále spolu. Levimu jsem splnil jeho přání, udělal jsem z něho vlkodlaka. Ze začátku jsem byl moc proti ale, připomínka s toho kdyby jsme ho měl ztratit, to bych nepřežil tak jsem s něho udělal vlkodlaka.

Ze začátku to bylo těžké, musel být neustále s ním, neuměl to že začátku ovládat ale pak na to přišel.

A teď žijeme strašně, krám neboli čajovna na prospívá, hodně lidí jsem chodí a povídají si tu. Asi před rokem mě Levi požádal o ruku, samozřejmě jsme řekl ano.

Když jsem to řekl, tak mě hodil před rameno a odnesl do ložnice, tak jsme to dělali asi tak 10 krát. Po půl roce jsme měli svatbu, pozvali jsme lidi které známe a co jsou nejbližší přátele.

Levimu jsme řekl taky jednu radostnou zprávu. Levi nechal, ale když jsem mu řekl že jsem v tom byl šťastný jak pes. Ale taky mě hodně hlídal a chránil. Nikam mě nepouštěl bez dozoru.

Po devět měsíců se nám narodil syn Leren. Vlasy měl po tatínkovi ale oči měl po mě. Levi brečel radosti a já též. Lerenovi je teď pět let. A teď sedíme společně v obýváku a díváme se na pohádku, na Hledá se Dory.

,,Levi?"

,,Ano miláčku." řekl a kouknul se na mě.

,,No, jak to jen říct...Bude o jednoho člena víc" řekl jsem.

,,Cože? Neříkej že jsi v tom"

Jen jsme se usmál a přikývl. No jo Levi se činí ale miluji ho. Miluji ho nadevše. Ne miluji celou svojí moji rodinu.

Člověk může milovat monstrum

Konec...

Takže Lidi tohle je konec knížky, doufám že se vám líbila a už píšu novou knížku jménem Psychopath At School..... dala jsem Leviho učitele a Erena jako psychopata už mám napsanou první kapitolu....brzy by měla vyjít...📖💻😎

MONSTER {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat