19.Kapitola

244 28 3
                                    

Pohled Leviho

Jsou to 3 dny a Eren se ještě nevrátil, má o něho strach. Asi jsem se ho dotkl. Ale nevěděl jsem že je do mě zamilovaný a milujeme... jsem idiot.

Petrou jsem se rozešel včera. Nechápala proč tak najednou, prostě jsem jí řekl že k ní nic necítím. Brekem odešla pryč.

A já tu sedím na gauči a přemýšlím kde by mohl být Eren. Stal jsem a šel do jeho pokoje. Jestli tam něco nenajdu. Nějakou nápovědu cokoliv. Aby jsem ho mohl jít hledat...

Prohledal jsem celý pokoj a nic. Všude jsem hledal ve skříni nad skříní ale nic jsem nenašel. Lehnul jsem si na zem a díval se na strop.

,,Erene, kde jsi" zašeptal jsem si pro sebe.

Otočil jsem hlavou na stranu a po posteli jsem uviděl krabici. Neměl bych se dívat do jeho soukromí. Vlastně už jsem to udělal.

Vytáhl jsem krabici a otevřel jsem jí, byl tu deník a fotka s klíčem. Na té fotce je Eren a asi jeho rodina. Otevřel jsem deník a začal číst, jestli něco nenajdu ale nic moc.

Ale pak jsme se zarazil

,,Monstrum, vlkodlak... cože nechá-"

Pak mi to docvaklo. Eren je vlkodlak. Který mi zachránil dvakrát život. Vlkodlak který mi neublížil, ale já jemu. Asi mi to chtěl jednou říct. Ale asi se bál co řeknu, bál se že ho budu nenávidět.

Dál jsem četl a našel jsem to co jsem potřeboval. Je někde v lese ve starém budově. Rychle jsem stál a vzal si Mikinu a běžel jsem na to místo.

Erene, prosím buď tam

Další kapitola...💻😎📖

MONSTER {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat