akhirnya...Hari yang dinantikan oleh Taeyeon dan rakan-rakannya tiba..
'yey!! nak pergi Pulau Jeju! 'jerit Taeyeon dalam hatinya. tiba² bunyi hon kereta dari luar rumahnya berbunyi.Taeyeon melihat kereta tu.tetiba Sehun jerit " Taeyeon noona!! saya nak hantar noona!! CEPAT sikit!"
Sehun??
pelik Taeyeon. dia cepat² kemas barang dan membawanya keluar.
'wa!! neomu ippuda!! ' keluar dari mulut Sehun.
'Jinja?!kamsahamnida..'jawab Taeyeon.
terus Sehun membawa Taeyeon pergi ke Jeti.
Didalam perjalanan...
Sehun:Noona boleh saya tanya satu soalan tak?
Taeyeon: dae!!
Sehun: Siapa tinggal sebelah rumah noona?
Taeyeon: tadi tu bukan satu soalan ke?
Sehun: mana ada... bila masa saya tanya?
Taeyeon :ha! tu dah 2.
Sehun: Yeke?
Taeyeon:dah 3!!^_^
Sehun: k,fine.
Taeyeon: nak tye apa tadi? nak jwb ni.
Sehun: eleh.tadi syok sgt kenakan org.(perli)
Taeyeon: apa ni lelaki merajuk?? tak mcm saeng namja pun!! haha.. ok..yela noona Sorry
Sehun: Siapa jiran sebelah rumah noona??
Taeyeon: nak tahu? Siapa ek? hmm...oh!!! Byun Baekhyun!! bdk baru tu! seronok tak??
Sehun: Baekhyun hyung?? patutlah noona marah waktu saya nk antar noona balik!! ohh ada scan eh
Taeyeon: scan apa? (marah;tunjuk tumbuk)
Sehun: tak de apa 2? eh dah sampai la noona!! cepat la keluar nak feri dah nak sampai kan? nak angkat barang lagi.
Taeyeon: Ye llorh!! eh cepatnyer diorang ni sampai! (Baekhyun ,Seohyun,luhan) Lama tunggu? (lambai).
Baekhyun: tak lah baru je.
Sehun: okeylah Sehun balik dulu! ada banyak kerja dkt rumah.bye (lambai)hah!! korang feri dah sampai!! palli palli! jangan terpisah!
▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼ I'm sorry. sbb buat korang tunggu untuk sambungannya..○| ̄|__haha_(_^_)_
HAVE A NICE DAY YOU ALLZ