“ah! (terkejut) anyeonghasayo cheoneun Byun Baekhyun imnida. saya baru pindah rumah sebelah. saya baru pindah masuk pagi tadi dan baru saja siap kemas barang dalam rumah tu.saya harap kita dapat jadi jiran yang baik hati.baiklah saya dah penat cakap dah ni.lagipun hari nak senja.selamat tinggal.oh! sebelum saya lupa...apa nama awak?" “ah! maaf. apa tadi awak tanya? saya minta maaf sangat².bila saya tengok awak saja,saya teringat muka kawan saya. comel sangat!! saya pernah jumpa awak ke? tapi dkt mana? eehh maaf lagi sbb saya selalu tanya. nama saya Kim Taeyeon.ini kad saya. kalau ada apa² nak tanya ke just call me or massage me."jawab taeyeon sambil memberi kadnya kepada baekhyun. “dae.. kamsahamnida. anyeonghigasaeyo” jawab baekhyun. lalu, dia pun melangkah keluar dari rumah taeyeon. "huh! berdebar rasa. betul cakap Taeyeon ssi, aq pun rasa pernah jumpa dia ni. tapi dekat mana?? " fikir Baekhyun di dalam rumahnya.
Pada waktu malam.
selepas mandi dan memakai baju, Taeyeon mengambil phone nya dan terus melompat baring ke atas katilnya. sementara tgh boring, dia mengisi masa lapangnya dgn bermain game candy crush.'eeeet come in' bunyi telefonnya yg menandakan ada mesej masuk. dia melihat nama pengirim tapi tidak diketahui.Dia membaca mesej itu. kemudian mereka saling balas membalas.
perbualan di dalam mesej
unknown: anyeong, nice to meet you again Taeyeon ssi. saya jiran baru awak.
Taeyeon:cheogiyo? what's your name?
Baekhyun:Aigoo,tak payah nak speaking sgt la.choneun byun baekhyun.saya jiran sebelah awak je.tak caye?cuba tgk kluar tingkap.Taeyeon melihat keluar tingkap dan ternampak baekhyun sedang berlambai kepadanya.
Taeyeon: oh! baru saya ingat.tapi kenapa awak hantar mesej tiba ² ni?
Baekhyun: just want to check that you give me the fake number or not.
Taeyeon: boeyo? tkkan la saya nak bohong.
Baekhyun: mianhae.mmg salag saya pun kacau awak.boleh tak saya panggil awak noona. Boleh tak kita pergi keluar mkan esok petang?saya tak boleh ajak awak waktu pagi sebab waktu tu saya kena pergi kerja ㅠ_ㅠ
Taeyeon: tak apa..kalau mcm tu noona panggil awak Baekhyun je lah.
Baekhyun: jeongmal?!! baiklah nanti saya bagitahu tempatnya.anyeong hijumuseyo!!Baekhyun menjerit tanda suka.dia terus mematikan handphonenya dan terus tidur.