Feri tiba
Baekhyun : banyaknye noona punya beg(pelik)Sehun tak cakap apa-apa ke pasal beg noona?
Taeyeon: aniyo ~ dia tak cakap pon pasal beg ni.cuma angkat je. taklah banyak sangat.lagipun beg ni bnyak kosong.sebab nanti nak pergi shopping!
Baekhyun: lol~ye larh...balik sapa nak angkat?
Taeyeon: Siapa yang ada lagi selain awak, Baekhyun?? takkan nak suruh pak cik ni bawak sampai rumah?patah tulang dia!!hahaha!!
Baekhyun: dae,arasso!! cepat suruh pakcik ni masukkan dalm feri!!
Taeyeon: welk!! anyeong! jumpa dkt dalam! hihihi ㄟ(≧◇≦)ㄏ
Baekhyun: aishh!! ya! chakkaman! (termenung tgk beg berat Taeyeon noona╯︿╰) ○| ̄|_Dalam feri
Luhan: Taeyeon!! yeogi!! (lambai tangan tinggi-tinggi)
Taeyeon:(tgk orang lambai) Siapa la jerit² tu. tak tahu malu apa? kalau tu la kawan aq,(sekali tengok )Taeyeon's face just like ▔□▔)/▔□▔)/▔□▔)/ and just like
'What the hell is going on??'
(terus tutup muka)
Taeyeon:ya! Seohyunnie~ tak reti ke jaga your lovely sweet heart tu?? mcm bdk kcik!! kita ni dkt public la!! jdi …
Seohyun: dae ~ I know la ~ but.. sekali sekala je kan oppa buat. bukan selalu pon! itupun oppa tetap comel,kan?!oppa!! saranghae!!
Luhan: Betul tu! malu ker Taeyeon ssi? kalau macam tu nak jeritlah lagi! 1+1 gwiyomi , 2+2 gwiyomi
Taeyeon: ya!! hajima!! semua orang tengok la!!
Seohyun: oppa ni!! jgn la buat mcm tu dekat public!! oppa dah Janji nak buat gwiyomi dkt Seohyun je.. tapi ~ T_T ... TAK NAK KAWAN!!
Luhan: alololo yeobo~ jgn la macam ni~ oppa Janji tak buat lagi~ nanti oppa belikan coklat!
Seohyun: Janji eh? kiss dulu! tak nak pipi! dah basah dah pipi Seohyun oppa buat!! kali ni nak dkt sini (tunjuk dkt bibir).Baekhyun: Taeyeon noona!
Taeyeon: ah! yeogi!
Baekhyun: lama tunggu??
Taeyeon: taklah!! ni tgh tgk drama sedih ni.
Baekhyun:*dalam hati...tak lama dia kata?org dah la kena baris panjang!! pak cik tu lak tergedik gedik kte beg berat.Siapa suruh jdi yg angkat beg!!kenapa dengan diorang?
Taeyeon: gaduh! nak masuk tak campur tak? EEHH DAH LA KORANG DUA NI! PASAL AQ COMEL PON NK GADUH SIAP KELUAR AIR MATA? SEDIH SGT KERR??
Luhan & Seohyun: eeh!! perasan lah! kami lagi comel
Taeyeon: ah?! ape!!?? unnie mmg comel!! hahaha!! _(_^_)_
Baekhyun: ah~sudahlah. tidur lagi bgus! buat pening je gaduh. sampai sana dh kna gerak lagi.feri pon bergerak ke Pulau Jeju ~
After 1 hours..Baekhyun: aahh~ leganya dapat tidur!! ah!! korang,kita dah sampai!! (tgk diorang) lak Σ( ° △ °|||)︴baru tidor?!!
Ya!! ireonna,jusaeyo!! palli!! kita dah sampai!
Taeyeon, Luhan, Seohyun: dah sampai?!! ish baru nak tidor! (mengeliat)
Baekhyun: kalau mcm ni lah korang mamai lagi baik kita cari hotel dulu!
Taeyeon, Seohyun: shopping??
Baekhyun: nanti lah fikir▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼
Notehope dapat gi Pulau jeju jgk..
Ketiadaan wifi membuatkan aq rasa nk terjun PARIT!
PARIT CETEK!!!Hahaha!!
You should laught at that!even that was not funny
HOPE LAWAK
sorry sebab lambat update.. almaklumlah..budak sekolah...