Part 3

119 6 0
                                    

Habis kerja

Baekhyun:Sehun,mana Taeyeon noona?? (cari Taeyeon)
Sehun: Taeyeon noona?! Tadi dia kata nak pergi baskin robin
Baekhyun:dae?alamak!!1saat. Sehun komawo(terus lari pergi baskin robin)

Taeyeon P.O.V

aku tengok jam tangan ku..'mana Baekhyun ni??hahaha≧﹏≦(sambil gosok tangan)1minit lagi. kena kira ni. alamak!! macam kenal je badan tu.hah!! Baekhyun la tu(・へ・) haha 5saat je lagi!! baik kira.
Aku:5!!
Baekhyun: noona! kejap!!
Aku: 4!!
Baekhyun: jangan kira lagi
Aku: Baekhyun mian..3!!
Baekhyun: 5 meter lagi
Aku: 2!!
Baekhyun: sikit lagi
Aku: 1!! tamat!!
Baekhyun: ANDWAE!!!dah sampai dah ○| ̄|_
Aku: lambat satu saat.. nak dahi..kejap, nak cuba pukul (kuat) Ok!! come to me!!
Baekhyun: Apa?? (buat-buat lupa)

oo dia fikir aq lupa..tak pe double kena ni
Aku:tak payah buat lupa..
Baekhyun: aishh..nah(bagi dahi)

aq terus jentik dua kali with the best I can
Baekhyun: omma!!arhh sakitnya..noona cepat pilih nak yang mana??!!
Taeyeon: Baekhyun marah la...
Baekhyun: ani! palli!!
Taeyeon: dae.Baekhyun tak beli ke??

Baekhyun: gwenchana..saya nak belanja noona je.
[skip]
Taeyeon: Betul ke tak nak? rugi tau.sedap.Baekhyun nak simpan duit ke? kalau macam tu noona bayarkan Baekhyun punya.
Baekhyun: noona ni baik sangat la..tak apalah.bukan saya tk Ada duit tapi Ice Cream is not my style.

Taeyeon: rasa la sikit..nah (hulurkan ais krim)
Baekhyun: tak nak..tak nak..
Taeyeon: Betul tak nak?Ok..tgk ni..aaa~ dah nak masuk mulut ni..dh dekat bibir ni..(terus makan)
Baekhyun: haish dah abis.tak sempat rasa (tgk bibir Taeyeon Ada sikit. amik guna tangan.terus masuk mulut.hmm cantiknya bibir noona.cantik,merah. seronok pulak dpt pegang bibir noona.lembut)
Taeyeon: Apa yg Baekhyun buat tadi?
Baekhyun: ani! (tukar topik)sebenarnya saya bawak noona pergi sini sebab ingat tak dekat taman haritu?lelaki yg terlanggar awak tu saya la..mianhae. sebab tu lah saya belaja. boleh tak awak maafkan saya?please~'O'~
Taeyeon: ohh itu Baekhyun rupanya.sebenarnya noona dah lama nk belasah orang yg langgar noona tu.tapi sebab dapat tahu Baekhyun yg langgar,rasa mcm tak jadi.noona mmg tak suka org yg Ada puppy eyes ni.sebab noona cemburu,geram semuanya lah.
Baekhyun: Betul ke noona tak suka? nanti Baekhyun buat plastic surgery jelah.baru noona suka
Taeyeon: andwae!! muka ni dah ok dah cute.cukup.jangan buat apa 2 lagi dah.apa2 pun noona dah lama maafkan.
Baekhyun: saya nk rancang satu trip ni.dapat je gaji yang pertama .Baekhyun nk ajak Noona,seohyun noona dengan luhan hyung pergi pulau jeju.
Taeyeon: Baekhyun belanja semua ke?
Baekhyun: aigoo..noona ingat saya kaya mcm penyanyi popular mcm exo ke?yg sama muka dgn saya tu ke?  hotel je saya bayar.yg lain bayar sendiri.
Taeyeon: chowa..jom balik.saya Ada kerja lagi ni.dah 6:30p.m. omma saya tak Ada ajar saya dari kecil suruh perempuan balik lambat.bahaya.nanti org kata itu hantu.dah la saya pakai baju putih labuh,rambut terurai..
Baekhyun: dae haja.

▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▼▽

keep claim and don't forget to comment and vote

my lovely, baekhyunWhere stories live. Discover now