O sedm let později
,, Louisi! Pojď sem! " křičel démon na svého ' syna '.
,, Co?!" zakřičel nazpět Louis, který teď procházel pubertou.
Což se Harrymu vůbec nelíbilo.,, Už nic. " řekl si spíš pro sebe, dnes mu Zayn zadal trošku složitější práci a on přijde hodně pozdě.
Byl smutný, že Louis už ani nepřijde když ho zavolá. Pořád je pryč a Harry se bojí dne, kdy ho opustí už navždy.
Také se nechápal, nikdy mu nic nebylo líto, či nebyl smutný, ovšem tenhle modrook mu pomotal hlavu.
A bojí se samoty, hlavně samoty bez Louise.
Mladší ho dnes ovšem překvapil, když se objevil ve dveřích Harryho pokoje.
,, Co jsi potřeboval? " jen to, že přišel staršímu vytvořilo úsměv na tváři.,, Jdu pryč nevím, kdy se vrátím." oznámil mu.
,, Kam zase jdeš? "
Další důvod jejich hádek, Louis už nebyl malé dítě a všímal si toho, jak Harry skoro každý den večer odchází.
,, Jako vždy-"
,, Nemám se ptát na věci, do kterých mi nic není." povzdechl si Louis.,, Přesně. " odpověděl Harry, přecházející k Louisovi.
Položil mu dlaň na tvář a políbil na čelo.
Také čekal na den, kdy mu zakáže i toto, jako mu zakázal ho nosit, líbat na pusu či hladit ho po vlasech.,, Neboj. " řekl mladšímu a už odcházel z bytu.
Zamkl za sebou a vyšel vstříc ulicemi do jednoho zapadlého bytu.Od doby co našel Louise se vše lehce změnilo, třeba teď místo toho, aby šel a zabíjel lidi podle jeho intuice, vchází do bytu, kde na něj čeká samotný vládce podsvětí.
Zayn se z počátku zdál nepříjemný, ovšem si za ty roky s Harrym našli cestu k sobě a mohli by se nazývat přáteli.
Je to první Harryho přítel (kamarád).
Je tady proto, aby Harryho kontroloval a on tak zabíjel lidi, které sám vládce chce mrtvé, v posledních pár letech se totiž stalo populárním vzepřít se pravidlům a chodit Zabíjet jen tak.
Jeho práce tedy vzpočívala v tom, aby zabíjel démony, kteří neuposlehli Zaynův rozkaz.
Zayn mu ovšem také pomáhal když to nezvládal, ale většinou měl toho jako vladař nad hlavu, proto si s Harrym většinou chvilku povídali a pak se rozdělili.
,, Jsem tu. " řekl Harry bez pozdravu a vešel do obýváku, kde na křesle seděl Zayn.
,, Konečně." pokroutil očima hnědooký. ,, Proč ti to tak trvalo? "
,, Louis." vysvětlil Harry. O Louisovi Zayn také věděl, jako jediný z démonů a jiných bytostí okolo.
,, Je mu už patnáct, ne?" zeptal se vladař úplně mimo, než za jakým účelem tu Harry šel.
,, Ano." stejně odpověděl.
,, Co kdyby jsme ho už vzali mezi sebe?" navrhl Zayn.
O tomhle se bavili už nespočetkrát, protože Zayn chtěl z Louise udělat démona a Harry mu chtěl ponechat normální život smrtelníka, jaký by si zasloužil.
Také se kvůli tomu už několikrát pohádali.
,, Ne." řekl rozhodně Harry.
,, Jak víš, že by to nechtěl?" zvedl se Zayn ze svého křesla, přecházející k Harrymu.
,, Nevím, ale bude to pro něj lepší. " ukončil debatu a Zayn si jen povzdechl, byl by rád kdyby Harry nebyl sám.
Věděl, že až Louis odejde Harry to bude snášet špatně a bál se co by se jeho příteli mohlo stát.
,, Dobře." povzdechl si vladař.
,, A řekneš mu vůbec někdy, kdo doopravdy jsi?"
,, Ne. "
ČTEŠ
𝑆𝑒𝑝ℎ𝑡𝑖𝑠 ˡ·ˢ ✓
FanfictionHarry se jako démon po světě pohybuje jak chce, má tam však jedinou práci. Zabíjet chříšníky a prodávat jejich duše peklu. Za svých tisíc let nikdy nezažil lásku, mateřskou, či přátelství a je přesvědčen, že nikdy ani nezažije. Má také zásady, kter...