Pomalu se přibližoval k Louisovi. Ten byl celý nervózní a zmatený. Po pár něžných polibcích od svého milého na všechny starosti, ale zapomněl.
Oba byli úplně nazí a jen krůček od toho aby se Louis stal démonem jako Harry a mohli spolu prcat po zbytek světa.
Harry si Louise obrátil zády k sobě. Louis za celou dobu nevydal ani hlásku.
Démon jen jezdil svým velkým penisem po človíčkově málem zadku. V hlavě se, ale obával, že až ho tam strčí bude to Louise bolet.
Proto se rozhodl do Louise na poprvé dát něco jiného než svou chloubu. Došel si do své ložnice pro pár pomůcek. Když se vrátil zpátky nevěřil svým očím.
Louis se chvěl ve vlastním orgasmu. Harry na něj nevěřícně koukal. Jak mohl začít bez něj? „ Promiň." Řekl a ďábel hned zapomněl na svůj udivený výraz a vrátil se k erotice.
Přivázal Louisovi ruce lanem ke stolku a do zadku mu strčil menší dildo.
„Harry." Zasténala Louis. Asi si myslel, že je to právé a tak svůdně začal pohybovat svým zadkem. Sám si ho vsouval dovnitř a ven.
Ďáblovi se to natolik líbilo, že se rozhodl už dále nevičkávat a narval tam to své.
Louis nemohl ani dýchat když to ďábel rozpálil. Mlátil s jeho zadkem o své koule o sto šest. Takto to netrvalo moc dlouho. Jelikož Louis vyčerpáním ztratil vědomí.
Harry ho rychle probral přičichnutím ke kousků látky načichnuté jakousi smradlavou tekutinou.
„ Nesmíš ztrácet vědomí a ani se ode mě odpojit. Jinak ten rituál nedokončíme." Řekl Harry a přirážel do Louise víc a víc.
Když plameny kolem dvou milenců zhasly ozval se Harry. „ Myslím, že jsme to zvládli." Chvíli vedechovali. Hned co ďábel rozvázal človíčkovu provazy. Začal Louis nasávat Harryho úd.
Harry jen sténal slastí. „ Tvá přeměna bude ještě pár hodin trvat Louis." Řekl Harry a z jeho penisu mu vystříkla tekutina, kterou Louis hned spolkl.
V dalších místnostích se to po pár minutách obrátilo v prach. Všude kde to dva spolu souložili nezůstalo kromě stěn nic. Pro Louisově proměně se Harrymu moc líbilo si s ním takhle hrát.
Sám totiž slyšel to, že novorození ďáblové souboru nejlepší na šukaní a tak si to chtěl pěkně pečlivě prověřit.
Louis nasál vše co Harry kdekoliv a kdykoliv postříkal a Harry dělal na oplátku úplně to samé.
Jeho přeměna proběhla vlastně skoro nepostřehnutelně.
„Snad nejlepší přeměna, kterou jsem kdy zažil." Řekl démon, který se koukal na poslední fázi přeměny své malé šukací panenky.
„ Teď jsi démon." Řekl Harry. „Louisi?" Pomaloučku řekl jeho jméno, když ho v zavání kouře neviděl před sebou.
Nově zrozený démon se objevil za Harrym. „Ted jsi na řadě ty." Pošeptal mu do ucha. Démon, který do teď seděl na pohodlném koženém gauči a pozoroval svého Louise, který byl teď opřený o stěnu.
Sám nechápal jak se tam tak dostal, ale nově zrození jsou prý nevyspitatelnější a chvílemi i silnější než starší a zkušení démoni.
Ovšem za pár dní to pomine.
Za chvíli to byl Harry kdo byl k Louisovy zády, jako před chvílí on.
Harry se na nic nezmohl. Jen byl dál opřen o tu samou studenou stěnu a cítil v sobě nové a nové Louisovo udělání.
Když už Louis skončil otočil Harryho obličejem k sobě a začal ho dravě líbat.
Od této doby byl už dominantní jen Harry a ikdyž se mu líbilo být plný, teď už chtěl jen cítit Louisovu dírku okolo sebe.
Oba po asi deseti hodinovém sexu necítili vlastní zadky natož své údy a tak se odebrali ke spánku.
ČTEŠ
𝑆𝑒𝑝ℎ𝑡𝑖𝑠 ˡ·ˢ ✓
FanfictionHarry se jako démon po světě pohybuje jak chce, má tam však jedinou práci. Zabíjet chříšníky a prodávat jejich duše peklu. Za svých tisíc let nikdy nezažil lásku, mateřskou, či přátelství a je přesvědčen, že nikdy ani nezažije. Má také zásady, kter...