Hepinize çok teşekkürler.
İyi okumalar!...Hazel...
Leo ve Kalipso'yla ilgilendikten sonra saatin geç olduğunu fark etmemiştim. Bize nasıl kaçtıklarını, yolda karşılaştıklarını anlatırken anladım ki onlar doğru çift.
"Ve Argo 2 tayfası" dedi Leo. "Sizin hoşlanmayacağınız bir şeyler öğrendik."
Neden bahsettiğini anlamamıştım, Gaea uykusuna dönmüştü, gigantlar katledilmişti, hiçbir sorun yoktu.
"Şu yanınızda duran var ya." dedi Leo Percy'i göstererek. "O Percy değil."
Annabeth sorar gözlerle Percy'e baktığında Percy konuşmaya başladı.
"Nerden-" Sesi oldukça metalik bir robot gibi çıkınca boğazını temizleyerek devam etti. "Nerden çıkardın?"
Annabeth kılıcını (evet, artık bir kılıcı var.) çekerken yanımıza yeni gelmiş olan Thalia ve birkaç avcı yaylarını gerdi. Leo'nun elleri alev alırken ben de bir şeyler yapmaya karar verdim ve Percy'nin etrafını topraklı bir kafesle çevirdim.
"Kimsin sen?!" diye sordu Annabeth. "Ve Percy'ye ne yaptın?!"
Percy hafif titreşerek Tanrıça Hera'ya dönüştüğünde Annabeth birkaç adım gerileyerek tanrıçayı süzdü.
"Biliyorum benden nefret ediyorsunuz falan filan," dedi Hera. "Ama durum bu defa oldukça ciddi. Ve en önemlisi ben neler döndüğünü bilmiyorum." Ve sonra yeniden Percy'e dönüştü.
"Ne demek bilmiyorum?!" diye bağırdı Annabeth. Hera bir şeyler çevirmediyse ve iş ciddiyse, ortalıkta bir sorun vardı. "Tanrıça formuna geri dön. Hemen!"
"Sorun da bu ya işte." dedi Hera. "Dönemiyorum."
"Bak kendimi tekrar etmeyi sevmem." dedi Annabeth. Kendini zor tuttuğu her halinden belliydi. "Ama sana bir istisna yapabilirim. NE DEMEK DÖNEMİYORUM?!"
"Beth, sakin ol." dedim kararsızlıkla. "Öğreneceğiz. Ama sabretmemiz gerekiyor. Bırak da konuşsun." Annabeth'in sakin kalmasının imkanı yoktu. Percy tekrar kaybolmuştu ve bu, bu sefer onun kaldırabileceği bir şey değildi.
"Bana bak tanrıça bozuntusu," dedi bir parça da olsa sakinleşerek. "Eğer Percy'e bir şey olduysa, seni lime lime ederim. Bir kere daha Tartarus'a düşmekle bir şeycik olmaz. O yüzden, bildiğin her şeyi anlat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters From The Sea *Percy Jackson FanFiction*
Fanfic*Dikkat, Olimpos' un Kanı' ndan spoiler içerir* Zor olan savaş değil, savaştan sonra kalanları toplamaktır. Peki 2. Argo tayfası bunu başarabilecek mi? Jüpiter ve Melez Kampı'nın yaralarını sarabilecek mi? Kimleri kaybedecekler, kimleri kaybettiler ...