Se spune ca aceea padure in care Annabelle se afla, era o padure misterioasa. Cei care ajunsesera sa o vada nu au mai ajuns acasa ca sa povesteasca cum arata aceasta. Dar cum a zis si naluca cu care Annabelle se intalni, aceasta padure ascundea o multitudine de mistere pe care un om nu le putea intelege. Pentru ca nimeni nu a vazut cu adevarat aceasta padure si nimeni nu a putut dovedi ca aceasta chiar exista, de sute de ani aceasta a ramas doar o legenda, o legenda care se spune din stramosi in stramosi pentru a tine flacara legendei aprinsa. Legenda spune ca un rege malefic domneste aceasta lume fermecata dar acesta nu a fost vazut sau gasit nicioadata, nici macar de servitorii lui, creaturile zen, pe care oamenii trebuiau sa ii ucida, oameni precum Cedric si parintii lui deoarece acestia erau periculosi pentru alte creaturi din padure care trebuie pazite deoarece acestea erau foarte folositoare pentru ambele lumi: cea reala in care oamenii isi traiua viata si cea fantastica adica padurea. Conform legendei acestea erau:
1. creaturile Yornezi care ajutau la supravietuirea tuturor lighioanelor si oamenilor din univers
2. creaturile pufoase care produceau mancare si cele necesare pentru supravietuirea creaturilor mai mici din padure
Plus multe alte creaturi care nu erau asa de importante dar care aveau si ele un rol important. Toate erau in pericol. dar datorita vanatorilor acestea au rams in viata. Aceasta este legenda padurii care ramane un mister pentru toata lumea.
* Acum in tinutul unde era Annabelle se facuse seara. Deoarece Annabelle si Cedric erau departe de casa in care locuia el s-au hotarat sa innopteze sub cerul liber langa un foc improvizat.
- Poti sa-mi cum si de ce ai disparut asa? a intrebat sfioasa Annabelle.
- Cum asa? a inceput Cedric sa rada dar Annabelle se uita seriosa la el.
- Asa misterios. Nu-ti mai amintesti cum ai disparut? Ai fost calcat de o masina iar apoi ai disparut.
-Se numesc efecte speciale pentru ca un vanator sa nu fie prins. Desi nu eram in nici un pericol am disperut deoarece imi era frica. Frica de cum o sa reactionezi dupa ce ti-am zis toate lucrurile despre mine si ce o sa devin eu.
- Sa sti ca nu as fi reactionat urat, spuse ea razand.
- Atunci imi pare rau ca am reactionat asa. Acum te rog sa imi arati cutitul si saculetul pe care ti l-a dat naluca cu care te-ai inatlnit. Dupa ce Annabelle ii daduse saculetul si cutitul si dupa ce Cedric il examina daduse din cap aprobator. Este sigur. Prin locurile astea nu sti nicioadata care sunt lucrurile bune si care sunt lucrurile care vor sa iti faca rau. Si tu trebuie sa aduci o floare albastra ca sa ti-l dea pe prietenul tau Chris?
- Da deoarece a vazut '' un suflet bun in noi'', a zis Annabelle. Sti unde pot gasi una?
- Din pacate nu. Florile acestea sunt foarte rare si nu se gasesc asa de usor precum crezi.
- O sa stau aici pana o sa gasesc una. Dar povesteste-mi ce ai facut atata timp aici. Aveti o scoala?
- Pai toata ziua vanez impreuna cu parintii mei sau singur. Si da exista o scoala unde poti invata arta vanatului. Dar acum suntem in vacanta, rase Cedric. Acum tu cuca-te, eu trebuie sa plec. Ma cheama datoria.
- Unde? intreba mirata Annabelle.
- Trebuie sa ma intalnesc cu fratele si parintii mei, i-a raspuns Cedric gata de plecare.
-Ai u-un frate? se balbai Annabelle. Nu stiam de existenta lui. Adica nu mi-ai spus nicioadata de el. Vreau sa il cunosc.
-Da am. Dar el a trait de cand s-a nascut aici asa ca nu ar fi o idee prea buna sa il cunosti deoarece el nu a cunoscut nicioadata un om. Deci s-ar putea sa reactioneze foarte urat. Chiar sa te si omoare. Niciodata nu sti ce e in mintea unui vanator ca el care nu a vazut nicioadat civilizatia de dincolo de lumea asta.
Cedric ii spuse noapte buna si disparu in intunericul noptii. Dupa ce pleca Annabelle nu se culca ci se gandea la lucrurile care i se intamplau in acest moment. Nu ii venea sa creada ca s-a intalnit cu Cedric. Dupa aceea disparitie care era de fapt un efect special il crezuse mort si ca nu il mai revedea nicioadata. dar norocul a dat peste ea si l-a gasit dupa multi ani in care s-a gandit unde ar fi putut disparea. Dar din pacate a gasit unul si l-a pierdut pe celalalt : pe Chris. ''Oare il voi gasi? Trebuie. Si Cedric ma va ajuta mai ales ca acum e in vacanta'' se gandi Annabelle si scoase un mic chicotit. ''Dar cu parintii ei cum ramane? Cu familia pe care o avea in cealalta lume in care a copilarit'' Dar ii era asa de somn incat adormi pe loc cu gandul la parintii ei.
CITEȘTI
Floare Albastra
Phiêu lưuÎn carte este vorba despre o fata simplă care află mai târziu ca viață ei se va schimba radical. Ea pleacă în aventura vieții ei pentru a găsi lucrul necesar pentru a avea o viață normală.