Tam 4 yıldır hayalini kurduğum okul tutmasına o kadar çok sevindim ki. Babamın tabiriyle 'eşek şansı' benim tabirimle 'çirkin şansı'. Amaan ne şansıysa o işte sjdjjfj.
Dersleri dikkatlice dinlesem yetiyor, kimse inanmasa da sınavlara çalışmadan yüksek notlar alıyorum. Performansların da etkisi büyük tabi :Dd Babamla kaydımı yaptırdıktan sonra orda bir-iki kişiyle tanışmıştım. Acaba bugün görür müyüm ki? Okulun içinde o amerikan okullarındaki dolaplardan, açınca içinden düşecek mektuplardan, Francisco gibi çocuklardan olmasını beklemiyorum tamam ama umarım bize de bir-iki bişey çıkar.
**
Bugün okulun ilk günüydü. Sabah sadece rimel sürüp çıktım. Otobüsten inince aynı formaya sahip olduğum birkaç kişi gördüm. Bana yiyecek gibi bakmayan o uzun boylu çocuk olmasa daha mutlu olabilirdim.
Kayıt gününden tanıştığım bir-iki kişiye denk geldim. Sadece ikisinin adını hatırlıyordum. Onların yanına gidip selam verdikten sonra onlarla takılmaya başladım. Bi ara etrafa bakınırken gözüme bir çocuk kestirdim. Çocuğun üst sınıf olduğu belliydi. Kumral bir teni, uzun dalgalı saçları vardı. Bacak bacak üstüne atmış bir şekilde sakız çiğniyordu. Tamam belki böyle tarif edince çok saçma bi görüntü belirdi ama çok tatlıydı sjdjfj. Zeynep'e yaklaştım ve çocuğu işaret ettim. İki saatte anca görse de diğerleri de çocuğu kesmeye başladı. Geri kalan tipleri pek ilgi çekici bulmadım. Hatta içinden, bazılarının keko olduğunu söyleyebilirim. Kızlardan bazıları kısa etek giymişti, ama çoğunluk benim gibi pantalon giyenlerden oluşuyordu. Güzel kızlar vardı. Umarım o güzel kızların yanında çok ezilmem sjdjjfjf. Gerçi kendi tipimle barışık bir insanımdır. Hatta bol bol kendinle dalga geçerim. Böylece kimsenin tipimle ilgili ne dediği umrumda olmaz. Yeni sınıf arkadaşlarımla tanışmaya başladım. İyi insanlar, amaaa kimseye güven olmaz. Desem de güvenirim ben. Biraz malım o konuda. Sınıf öğretmenimiz din kültürü öğretmeniymiş. Umarım geri kafalı tiplerden değildir.
**
Okuldan gelince falezlere gittim. Çoook rahatlatıcı, en sevdiğim yerlerden. En son telefonumdan açtığım Teoman'ın Papatya şarkısını dinledim ve eve döndüm. Bu şarkıyı ayrı bi seviyorum. İçinde adım geçiyor ^-^ Ayrıca Papatyanın kendisini de çok severim. Neyse sanırım uyumalıyım. Babam yine söyleniyor 'Yarın kalkamıycan yat uyu' diye. En iyisi yatayım, uykumda geldi zaten.
Multide kızın okula giderken ki hali var sjdjfghfj
İlk kez hikaye yazıyorum, umarım beğenirsiniz ._. İlk bölüm olduğu için sizi sıkıp okumayı yarıda kesmenizi istemedim. Yorumlarınızı belirtip uygun bir dille eleştirirseniz, bunun kendimi geliştirmeme yardımcı olacağına inanıyorum. Şimdiden teşekkürler ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya
RomancePapatya, liseye yeni başlayan iyi kalpli, insanlara fazla güvenen bir kız. Bu fazla güveninden dolayı ona yapılacak ihanet onu yıkacak... Arkadaşının ona çıkardığı bu problemle nasıl başa çıkacak? Papatya'nın kararı sence ne olacak? Hep birlikte öğr...