Bölüm 1

351 26 53
                                    

İlk günler hızlı geçti. Lise dediler geldik hepsi dünkü ilkokullular lan. İçimde bi hüzün, şu ilk gün gördüğüm çocuk yok oldu, kim bilir nerde. Kendi sınıfımla pek kaynaşmadan yan sınıfa, Ebruların yanına gidiyordum. Ebruların yanına gittiğimde orada birkaç kişiyle tanıştım. Çocuğun birinin telefonundan Selena Gomez-Slow Down çalıyordu. Oraya bir yere oturup şarkıyı dinlemeye başladım. Çocuğun tipe baksan Türkçe pop dinleyen tiplerden ama çalan şarkı Sel. Bi ara gözüm bi çocuğa takıldı. Tanıdık geliyo bi yerde görmüş gibiydim. Neyse tanıştık falan çocukla aynı sınıfta olduğumu öğrendim. İşe bakar mısın meğer buradan tanıdık geliyormuş sjdjhdjf.

İlk ders edebiyattı. Adamın adı çok uzundu aklımda değil. Sürekli şiir okumasa iyi adam. Herkes tip tip bakıyo adam şiir okuyunca shdjhfjf. Ama adama üzüldüm yıllar önce bi trafik kazasında eşini kaybetmiş. Ve gayet soğukkanlı bir şekilde anlattı.

Sonraki ders matematikti. Adamın bi esprileri var ben wefad. Kendi esprileri ne gülüyo. Bir de gülerken gözleri kısılıyo..... Normalde gülerken gözü kısılanları sempatik bulurum, bu adamın gözü adeta kayboluyo. Esprisine gülelim diye gözümüzün içine bakıyo. Ne diyim allah akıl fikir upload eylesin.

**

Bu hafta başkanlık seçimi yaptılar. Sınıfın yarısından çoğu erkekti. İki erkek aday bir de ben çıktım. Kızların hepsi bana oy verdi. Erkeklerden Burak ve Sinan bana oy verdi. Çocuğun biri az oy aldı, diğeriyle eşit oy aldık. Az olan çocuğa oy verenler oy hakkını değişip diğer rakibine verdi. Böylece yardımcılığa düştüm. Ben de atarlanıp seçimden çekildim.

**

Geçen haftalarda gözüm bi çocuğa denk geliyordu. Çocuk tatlı ama henüz ismini bilmiyorum sjdjjdjd. 3-4 haftadır çocuğu kaybettim. Ebrulara bahsetmiştim. Ebru ve diğerleri de onların sınıfında bir çocuktan bahsetti. Hatta Ebru bana o çocuktan hoşlandığını anlattı. Adı Levent'miş. Bad-boy takılma çabasındaki tiplerden. Bana gösterdiler ben tatlı bulmadım. Büyük ihtimalle esmer oluşundan dikkatimi çekmedi. Daha önce kimseye anlatamamış ama bana anlatıp rahatlamıştı.

Bi ara kızlar -Ebru,Zeynep,Selin,Neşe,Çiğdem,Filiz- bana kimden hoşlandığım konusunda baskı yaptı. Sinan'dan hoşlandığımı düşünen vardı. Sınıfta Fatih diye bir çocuk vardı, onunla yakıştırdılar. Onlara karşı sınıfın başkanı olduğunu sandığım çocuktan bahsettim. Çocuğun tipi benim çocuğa uyuyordu. Sarışın falan. Ama sonraları öğrendim ki o çocukla yakından uzaktan alakası yok.

**

Daha sonraları sınıfımla da kaynaştım. Ama çocuğu hala bulamamıştım. Karşı sınıftan bi kızla konuşuyordum. Kız, kendi sınıflarındaki Kaan'ın tatlı olduğundan bahsetti. Kaan her kimse onun ismini daha önce görmüştüm. Ama kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hatta bi ara Sinan eski okulundan Kaan adında birinden bahsetti. Ben de boş bulunup 'Bizim okuldaki Kaan mı?" diye sordum. Ama Sinan o olmadığını söyledi. Yı-qıl-dım.

Haa bir dee.. Ben okulda Müzik kursuna kalıyordum. Müzikle ilgili çalışmalarımızı okulun konferans salonunda yapıyoruz. Bir gün müzik kursuna kaldığımda okulun ilk haftalarında gördüğüm çocuğu gördüm. Meğer o çocuk da şiir okumak için bir çalışmaya katılıyormuş. Çocuğu keserken Ayşe "Ne yapıyon çocuğu mu kesiyon" dedi. İçimden 'nipiyin çiciğimi kisiyin' diye tekrarladım. Birkaç kez göz göze geldik. 'Ulan var yaa bi ismini bilsem' diye geçirirken arkadaşlarından biri çocuğa "Kaan, gel gidiyoruz" demesin mi? Son bir göz göze geldikten sonra "Kaan" konferans salonunu terk etti.

Sonunda! Çocuğun adını öğrendim. İçim içimi yiyodu. 500 kalori vermişimdir. Ama yediğim iki toblerone bir de çilekli milkadan sonra daha fazla kalori aldım.

**

Sınavlarımız da başladı. İlk gün, Melisle kantine inerken bi çocuk görmüşüm ovvvvvv. Uzun boylu beyaz tenli -kumral gibi- kahverengi dalgalı saçlar gülerken gözleri kısılıyo "öldüm de cennette miyim lan!". Melis'e gösterdim "Tipsiz" dedi. Kantinden açma alırken çocuğu bi gördü görüş o görüş. Sınav çıkışında Melis'in o çocukla aynı sınıfta olduğunu öğrenince ağlayasım geldi.

Bana gelince.. Filiz'le aynı sınıftayız. Allahtan Filiz çalışkan sjdjjdfj. Yanımdaki çocuk sınavlarda yardım ediyo. 11'e gidiyormuş. Oturma düzenine göre 9-11 10-12 Arkamda da 12'lerden Emir adında bi abi oturuyor. Çocuk sayısalcı daha ne istiyim sjjdjd. Bayağı bi kopya düzeni kurdum. İki arkamda Sebla diye bir kız oturuyor. Yan sınıftan. İyi bir kıza benziyor. Onunla da tanıştık falan. Yanında da çok tatlı bi çocuk var. İlk gün gördüğüm çocuğun arkadaşlarından. Soru sorunca cevaplıyo, bana Sebla'dan kopya taşıyo. İdeal üst sınıf

**

Geçenlerde Kaan'ın sınıfından Ceylin adında bir kızla konuşmaya başladım. Kızla aynı sınıfta sınava giriyoruz. Bi ara kapının önüne Kaan geldi ve konuşmaya katıldı. Ceylin Kaan'a dönerek "Kaan sen edebiyattan kaç almıştın?" diye sordu. Kaan cevapladı ve ben de sanki bilmiyormuş gibi "Adın Kaan mı?" diye sordum. Rezillik. Kaan da "Evet" diyerek onayladı.

Multide kızın resmi var *-*

Kitabı okuyunca çok kaybınız olmaz hani sjjdjdj Bir de düşüncelerinizi bildirirseniz sevinirim *-*

PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin