Bölüm 2

208 21 12
                                    

Annem kafasına estiğinde ceza veren annelerden. Telefonum cezalı olduğum için elimden alınmıştı. Bir gün boş bir derste Sinan'dan telefonunu rica ettim, internet paketini sömürmeye başladım.

Facebook hesabıma giriş yaptım. Mesajlara bildirimlere bakmadan direk Kaan'ın hesabını bulmaya çalıştım. Oops! Kaan'ın soyadını bilmiyordum ki. Sınıftan birine soramazdım. Ben de "Kaan Gökkuşağı Anadolu Lisesi" yazarak aradım. Okulunu kaydetmiş olabileceğini düşündüm ve haklıydım da ^-^ Yöntem işe yaradı ve sanırım Kaan'ın profilini buldum.

"Kaan Bilgen"

Kendi fotoğrafı yoktu. Eklesem mi diye içim içimi yerken Sinan'a emin olmak için sormaya karar verdim.

"Bu senin eski okuldaki Kaan mıydı ya, merak ettim bi bakacaktım." dedim.

"Hayır, o bu okulda". İçime su serpilmişti resmen. Tam Kaan'ı ekleyecekken Sinan gördü, yüz ifadesi değişti. Sinirli gözüküyordu. Sesini yükseltti.

"Sakın ekleme onu!"

"Niye ya"

"Mal mısın ya Kaan'ı ekleme"

"Niye ne olcak, bizim okulda değil mi, ekliyim". Hızlıca telefonunu geri alıp hesabından çıkış yaptı. Hayvan. Nolcak sanki sevdicemizi eklesek.

**

Canım sıkıldı ben de Sebla'yı da alıp spor salonuna gittim. Ve tabi ders Kaangilin. Abaza ben bu işe Sebla'uı alet ettim. Masa tenisi oynuyordu. Yanına geçtim kesmeye başladım. Top düştü ve ayağımın dibine geldi. Hemen alıp Kaan'a verdim. Benden alırken elime dokundu. Buz gibiydi. Az daha utanmasam "Elini versene ısıtıyım" derdim herhalde shddjjgj. Sebla'yı top ona gelirse dokunmaması konusunda uyardım. Ve top Sebla'ya geldi. Tam elinden alacakken topu Kaan'a verdi ve ELİ ELİNE DEĞDİ. YA BEN BU KIZI ÖLDÜRÜRÜM LAN. Kaan'ın garip bakışları eşliğinde sinirle aldım Sebla'yı çıktım. Ona niye topu aldığını sordum. Gülerek cevaplar verdi.

"Eli de soğukmuş" Küfür etmemek için kendimi zor tuttum.

"Sana ne soğuksa"

"Dur ya sakin ol noldu niye bu kadar tepki verdin ki'"

"Çünkü onu seviyorum"

"Aaa bilmiyodum"

"İyi öğrendin"

"Yaa kızma ama söylemedin ki"

"Dokunmamanı söylemiştim."

"Ama nedenini söylemedin"

"Her neyse" Zil çaldı ve sınıfa çıktık.

**

Eve gidince ablamın telefonundan girip eklemeye karar verdim. Bilgisayarda şifre var ve iki saat anneme yalvarasım yok. Eve gidince üstümü değiştim. Yemeğimizi yedikten sonra ablam iki saat arkadaşlarıyla mesajlaştı. Sonunda uyudu. Gün boyu okulda yorulmuş, ay kıyamam. Şifresinin ne olduğunu görmüştüm. Deseni çizip kilidi açtım. Girip ekledim. Saat 9 falandı. Birkaç saat sonra Facebook'a girdiğimde 'Kaan' adında birinden mesaj gördüm ve şok oldum. Bizim okuldaki ve Sinan'ın bahsettiği Kaan haricinde bi Kaan tanımıyordum.

Mesajı korka korka açtım. Gelen mesajla bi an gereksiz yere titredim.

"A sınıfında mıydın?" Oha nerden biliyo lan diye düşünüyordum ki kaç kere çocukla göz göze geldik sınıfta.

"Evet, niye sordun"

"Arkadaşlık isteği göndermişsin"

"Evet. Sorun olduysa isteği çekeyim" dedim ve mal gibi ağlamaya başladım. İster istemez Tanrım, onu rahatsız ettim diye düşündüm.

"Yok hayır, niye istek gönderdin onu merak ettim :) yanlışlıkla falan mı"

"Yoo, kasıtlı gönderdim, yanlışlıkla değil" Haah. Bu da tam oldu artık çocuğun az da olsa hoşlanma ihtimali varsa bile bu ihtimale sıçtım.

"Hmm peki niye gönderdin" Çoook güzel. Ne cevap verecektim. En iyisi daha da işin içine sıçmak

"Ya benim şimdi çıkmam lazım kusura bakma"

"Önemli değil, o zaman ben isteği kabul edeyim girince mesaj atarsın"

"Teşekkürler"

Öküz. Yeni mi kabul etmek aklına geldi. Neyse en iyisi çıkıyım zaten online görürse yanlış anlar. Gerçi ne anlayabilir ki? Offff. En iyisi yarını beklemek.

Multide Papatya-Kaan-Sinan-Sebla var ^-^

Emekleri için @11_yaren_11 e çok teşekkürler ^-^

Arkadaşlar kitap okunmadığı için yb yazasım gelmiyor. Tamam kötü falan ama daha ilk deneyimin ve ben buradan kitap okumadığım için ne tür bir şey yazacağını kestiremiyorum. Neyse okuyan herkese teşekkürler. Seviliyonuz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin