0:8

1K 91 74
                                    

Lgs'ye 18 gün gibi biswy kaldi gotum tutuşuyo donem basindwn beri 1-2 kez kitap acmisimdie-🙂

- Yazardan -

Hoseok, Yoongi'nin bu dediğini oldukça şasırsada belli etmemeye çalışmıştı.

"Ne oyunundan bahsediyorsun Yoongi?"

"Peki, anlaşılan salak ayağına yatıyorsun."

Yoongi yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirerek, Jimin'e dönmüştü.

"Sana sorayım o zaman, biricik kardeşim."

Son kelimesini bilerek bastırarak söylemişti. Jimin'in alt dudağını dişleriyle hapsettiğini görerek, derin bir nefes almıştı. Biliyordu, bu zamana kadar Yoongi'den her şeyi saklamışlardı. Namjoon ve Jin bile.

"Ee, anlat hadi Jimin. Kim hoseok'a oyun oynadı? Bunu hepiniz çok iyi biliyorsunuz sonuçta."

Jimin'in konuşmayacağını anladığında, sinirlenmişti yoongi. Sinirlendiğin de gözü hiç bir şeyi görmediği gibi onlara da zarar vermek istemiyordu.

"Salak ayağına yatmayı kesin ve hemen bana bunca zaman sakladığınız şu şeyi anlatın!"

Bağırmasıyla ikisi de irkilmişti. İkisi de Yoongi'nin sinirlendiği zaman etrafına zarar verdiğini biliyordu.

Bu yüzden Hoseok daha fazla uzatmadan konuya girmişti.

"Tamam, tamam. Sakin ol Yoongi yalvarırım. Her şeyi anlatacağız."

Yoongi sinirli bir nefes alıp, tüm dikkatini hoseok'a vermişti.

*** (Medyayı bundan sonra dinlemeye başlayın.)

Hoseok bütün olanları başından sonuna kadar Yoongi'ye anlatmış, şimdi ise Yoongi'nin vereceği tepkiyi merak ediyordu.

Hoseok tüm bu olanları anlattıktan sonra jimin ise ikisini yanlız bırakmak adına evden çıkmıştı.

Yoongi ise bu olanlara daha çok sinirlenmiş ve kendini sakin tutmak için adeta savaş veriyordu.

"Bana neden bunu başından beri söylemedin hoseok! Sırf bu lanet olası mesleğin için Jackson'ın istediğini elde etmesine izin mi verdin!?"

Yoongi gözünden düşen damlalara engel olamayıp ayağa kalkmıştı. Hoseok ise Yoongi'nin bu şekilde davranmasına anlam verememiş, o da ayağa kalkıp Yoongi'yi sakinleştirmek için uğraşıyordu.

"Bana inanmazsın diye korktum! Gidip o piç kurusuna inanırsın diye korktum! Ben sana ne zaman bunu söylemeye çalışsam benden hep kaçtın, bende meraklı değildim sana yalan söylemeye!"

Yoongi gözündeki yaşları silip, hoseok'a yaklaşmıştı.

"Sen beni hiç tanıyamamışsın hoseok. Ben senin ağzından o iğrenç sözleri duyduktan sonra ölmek istedim! Beni ne hale getirdiğinizin farkında mısınız!?"

"Yoongi, lütfen anla beni. Bunu mesleğim için yapmadım, mesleğim sikimde bile değil. Özür dilerim meleğim..."

Hoseok, Yoongi'ye sarılmak adına bir adım atmasıyla, yoongi hızla geri çekilmiş ve içindeki tüm hayal kırıklığı gözlerine yansımış bir şekilde Hoseok'a bakmıştı.

"Lütfen, dokunma bana hoseok. Bana sadece biraz zaman ver. B-bunlar benim için çok fazla. Gideceğim ve yalvarırım bana engel olma hoseok..."

Yoongi gözündeki yaşları ve arkasında darmadağın olan hoseok'u umursamadan o evden hızla ayrılmıştı...

L'amour qui surprend / Sope (DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin