Medyaya asik olmwak😩🛐
- Hoseok'tan -
Odadan çıktığımda, derin nefesler alarak sırtımı kapıya yaslamıştım. Yoongi'nin son dedikleri oldukça zoruma gitmişti.
Bedenimi kapıdan ayırdığımda kendi odama gitmiştim. Her ne kadar Yoongi'ye zarar vermek istemesem de, anlaşılan sert olmam gerekiyordu. Yüzümü sıvazlayıp, derin bir nefes alarak tekrardan onun olduğu odaya gitmiştim.
Odanın önüne geldiğimde, sert ve soğuk olduğunu düşündüğüm ifademi takınmıştım yüzüme. Kapıyı sertçe açmamla Yoongi eğmiş olduğu başını hızla kaldırarak göz göze gelmemizi sağlamıştı. Gözlerime öyle bir hayal kırıklığıyla bakıyordu ki, o an nefret etmiştim kendimden.
"Ne oldu, acıdın mı bana?" histerik bir gülüş atıp, gözlerini üzerimden çekmişti.
Bu dediğine her ne kadar içim parçalansa da bozuntuya vermeyerekten önüne gelmiştim. Kolları ve bacaklarında ki ipleri çözüp ayağa kalkmıştım. Omuzlarımı dikleştirip soğuk çıkan sesimle "Ayağa kalk." demiştim. Ardından, sözümü ikiletmeden ayağa kalktığında, gözlerimin içine nefretle bakmıştı.
"Gitmek istiyorum hoseok, beni rahat bırak artık... lütfen..."
"Sana bir şey yaptığım yok yoongi, sadece sana doğruları göstermeye çalışıyorum. Ama lanet olsun ki sen gerçekleri görmemek için kendini yalanlara fazlasıyla kaptırmışsın."
"Ben kendimi yalanlara kaptırmadım hoseok. Beni aldattığını kendin dile getirdin! Beni sadece bedenim için sevdiğini sen söyledin! Şimdi ise bunların bir yalan olduğunu söyleme bana!"
Omuzlarıma sertçe vurup, bir yandan ise benim o bakmaya doyamadığım gözlerinden incilerini akıtıyordu.
Özür dilerim Yoongi, sana bunları yaşattığım için özür dilerim...
Yanağında ki yaşlarını silmişti. Dudaklarından küçük ama bir o kadar güçlü kahkahasını bırakarak kollarını göstermişti.
"Bak, görüyor musun hoseok! Bunların hepsi senin eserin, nasıl ama çok güzeller değil mi!?"
Bileklerini kesmişti...
Benim dokunmaya kıyamadığım bedenine, jiletin değmesine izin vermişti...Kendimi daha fazla sakin tutamayarak, dudaklarına yapışmıştım. O her ne kadar beni itmeye çalışsa da ayrılamamıştım o çok sevdiğim dudaklardan...
Biliyorm kısa oldu hem yazacak bir şey bulamadım hem de sırtımın içine sictiğim için onun da agrisindan dolayı rahat bir şekilde yazamadm..
Gece tekrar yeni bolum atarm, bu arada yanlisim varsa kusura bakmayin kontrol etmedm-
Neyse vote vermeyi unutmayn😩
Sarişin hoseok'a tapmwak 🛐 *dudak isiran emoji*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'amour qui surprend / Sope (DÜZENLENİYOR.)
Fanficİdol Yoongi ve Hoseok kötü bir ayrılığın ardından ilk defa bir ödül töreninde karşılaşmıştı. Top! Hoseok Bottom! Yoongi [Minific] x [Tamamlandı]