Hello madafaka*-* flsjxpsixljsmxn
- Yazar -
Yoongi'nin bir anda Hoseok'un dudaklarına yapışması ile oldukça şaşırmıştı. Yoongi'nin bu kadar çabuk karar vereceğini asla tahmin etmiyordu.
Bir süre üzerinde ki şaşkınlığı atamamıştı. Hareket ettirmediği dudaklarını yavaş bir şekilde hareket ettirmişti. Ellerini Yoongi'nin beline dolayarak kendine daha çok çekerek üst bedenlerini birleştirmişti. İçeri girdiklerin de Hoseok kapıyı kapatarak, Yoongi'yi çoktan duvarla arasına almıştı bile.
Bu öpüşmeleri ne hızlı ne de yavaştı. Bu öpüşmelerinde bütün yılların özlemi vardı adeta.
Yoongi daha fazla gözlerinde ki yaşları tutamamış ve yanaklarımı ıslatmasına izin vermişti.
Hoseok, dudaklarının arasına gelen ıslaklığı farketmiş ve sesli bir şekilde ayrılmak zorunda kalmıştı yumuşak dudaklardan.
Anılarını birbiriyle birleştirip, yanaklarını kavramıştı sevdiğinin.
"N'olursun ağlama Yoongi, bakmaya doyamadığım gözlerinden akıtma o inci tanelerini.."
Hoseok dudaklarını sevdiğinin göz kapaklarına bastırmıştı yavaşça. Yoongi ise hoseok'un bu hareketiyle titrek bir nefes bırakmıştı dudaklarından.
"Yoongi, ben artık senden daha fazla ayrı kalmak istemiyorum. Beni affedebilir misin?"
"Ben seni, çoktan affettim ki Hoseok..."
Hoseok dudaklarına küçük bir tebessüm yerleştirip, şimdi ise k kapanmıştı onu adeta bağımlı yapan dudaklara.
Yoongi daha ne olduğunu anlamadan, kasıklarının birbirine çarpmasıyla derin bir inleme bırakmışlardı dudaklarından.
Hoseok, Yoongi'nin bacaklarından tutarak kucağına çıkmasını sağlamıştı. Yoongi ise hoseok'un omuzlarını tutup, bacaklarını sevdiği adamın beline dolamıştı.
Hoseok, Yoongi'nin alt dudağını ısırması ile Yoongi küçük bir şekilde inlemiş ve hoseok bu sırada dilini Yoongi'nin ağzına iterek bu öpüşmelerini daha çok alevlendirmişti.
Dilleri, birbirleri ile adeta dans ederken dudaklarını sesli bir şekilde ayırmışlardı. İkisi de derin nefesler alırken, Yoongi'nin alt tarafının uyarı vermesi ile boğukça inlemişti.
Hoseok ise kafasını eğdiğinde , gördüğü görüntü ile sırıtmadan edememişti.
Onun tek bir hareketi bile karşısında ki adamı sertleştirmeye yetiyordu.
"H-hoseok, canım yanıyor.." Hoseok bu sözler ile daha çok gülümsemiş ve Yoongi'nin kulağına şu sözleri fısıldamıştı;
"Merak etme küçüğüm, sana yardım edeceğim..."
Yoongi başını, sevdiği adamın omzuna yaslamış ve derin nefesler alıp dudaklarından küçük inlemeler bırakıyordu.
Hoseok küçüğünü duvardan ayırmış ve yatak odasına doğru ilerlemeye başlamıştı.
Bir elini küçüğünün kalçalarına, diğer elini ise beline sarmıştı.
Odaya girdiklerinde, Yoongi'yi nazik bir şekilde yatağa yatırarak küçüğünün üzerinde yerini almıştı.
İkisi de birbirini fazlasıyla özlemiş ve bu özlemlerini bu şekilde biraz da olsa gidermek istiyorlardı.
Hoseok küçüğünün t-shirtünden kurtulup, ardından kendi t-shirtünü de çıkartarak yer ile buluşmasına izin vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'amour qui surprend / Sope (DÜZENLENİYOR.)
Hayran Kurguİdol Yoongi ve Hoseok kötü bir ayrılığın ardından ilk defa bir ödül töreninde karşılaşmıştı. Top! Hoseok Bottom! Yoongi [Minific] x [Tamamlandı]