Osztálytalálkozó - George Russell

1K 42 3
                                    


Naomi Davis x George Russell

Mindenki életében bizonyos időnkét megrendezésre kerül, hogy évek után ismét összegyüljön az osztály és a gimnázium utáni éveikről diskuráljanak.

Ez az esemény a brit származású lány életében évente megrendezésre került, ugyanis a volt osztályából páran úgy gondolták minek is várjanak újabb 5 évet, mikor lehet évente is egyet rendezni. Viszont ezzel egy hatalmas bökkenő volt. A lánynak nem volt rossz kapcsolata a középiskolás osztálytársaival, de nem is volt senkihez sem közel, éppen ezért nem is szeretett eljárni erre a csodás rendezvényre, amit a régi iskolájában szerveztek a régi tornatermükbe, amire ha a lány csak rágondol, a gyomra görcseugrik és elkapja a szorongás. Naomiról nem lehet elmondani, hogy a világ legsportosabb embere lenne, így nem véletlen nem volt tartozott a kedvenc tantárgyaihoz a testnevelés.

Az érettségi utáni első találkozón részt vett - amit meg is bánt, mert mikor szembesült a lány azzal, hogy mindenkinek milyen jól bejött az élet az évzáró vizsgák után, ő pedig csak állt egy eldugott sarokba és sós nasolnivalóval tömte magát. Az érettségi után a lánynál kialakult egy egyfajta stresszevés, ami szerencséjére nem látszódott meg rajta, de akkor sem éppen volt a legjobb, amire az ember rá tudott szokni.
Szorongás és rossz érzés töltötte el, mikor hallgatta, hogy szinte mindenkit aki egyetemre akart menni bekerült és arra a szakra, amire tervezett menni az adott illető. A lánynak pedig nem jött össze, így megpróbálkozott azzal, hogy halaszt egy évet és akkor jelentkezik újra arra az egyetemre, amit gimnázium utolsó évében megjelölt.

Döcögősen, de felvették a lányt, aki azóta a kezében is foghatja a diplomáját, ami azt is bizonyítja, hogy sikeresen elvégezte az egyetemet spanyol szakon, így most a lány a gyakorlatát tölti egy helyi középiskolában.

- Muszáj elmennem az osztálytalálkozóra? - Naomi unottan feküdt az ágyában és bámulta a plafont, amíg a legjobb barátnője, Holly kutakodott a lány ruhás szekrényében, hogy kiválassza a megfelelő darabokat.

A brit lánynak különös baja nem volt a volt osztálytársaival, de nem tartotta a kapcsolatot senkivel sem, mert a 4 év alatt, amíg a King's Lynn egyik legjobb középiskolájában koptatta a padot nem kötődött senkihez sem igazán.

Vagyis csak egy emberhez, aki csak úgy lelépett az életéből. Egyik napról a másikra hagyta magára Naomit, aki ezután teljesen bezárkózott és a téli bál után csak magára próbált fókuszálni - vagyis ezt csak a többiek gondolták. Az igazság pedig az volt, hogy teljesen magába fordult a lány. Nem tudta feldolgozni azt, hogy a fiú nem őt választotta. Mikor összejöttek gondolta, hogy nem lesz egy sétagalopp a kapcsolatuk, mert a fiú rengeteget utazott. Viszont legvadabb álmaiban sem gondolta volna a brit lány, hogy George csak úgy magára hagyja és bedobja a mély vízbe azzal, hogy az iskolában egyedül hagyta. A fiú rengeteg baráttal rendelkezett, akikkel jól el tudott szórakozni, de mégis a lány állt nála első helyen mindigis. De aztán kapott egy olyan lehetőséget, amit nem szeretett volna semmiféleképpen visszautasítani, mert GP 3-ba az ART GRAND PRIX-hez szerződtették le. Viszont a szerződés elfogadása sok lemondással járt. Például az iskolást magántanulóként fejezte be és erről nem is tájékoztatta Naomit. Vagyis de, csak akkor már késő volt. A fiú teljesen másik országból értesítette a lányt a szerződésről és az SMS végére még odabiggyesztette, hogy szerinte ez nem fog mostmár működni, így jobb lenne, ha a kapcsolatuknak vége lenne. - Valójában így gondolta a brit srác? Vagy csak a hirtelen jött szerződés miatt fordult volna ki magából ennyire?

Naomi még mindig sokat gondol George-ra, aki valószínűleg azóta rég elfelejthette őt - gondolta magába a lány, aki még mindig hiányolta a brit srácot. Nehezen lépett túl a szakításon, ugyanis neki ő volt az első kapcsolata. A fiúval történt minden először, ezért is volt a lánynak nehéz. Ráadásul az sem segített a történteken, hogy ők lettel a téli bankett bál királya és királynője. De hogy is lehetne ez az emlék szép, hogy ha utána pár napra kifordul a fiú és pár héttel később pedig se szó, se beszéd és lelép.

𝐅𝟏 𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬Where stories live. Discover now