Esti kocsikázás - Daniel Ricciardo

737 29 4
                                    


Selena McCullum x Daniel Ricciardo

A pár teljes harmóniában él - ami nem feltétlen jelenti azt, hogy ne lennének apró-cseprőbb viták, mert akkor az nem fedné a valóságot. Mondhatni mindketten erős természettel áldotta meg őket az élet, így elég sokszor fordul elő az, hogy heves szócsatákba torkollik az egész. Sosem a rossz szándék vezérli a két ausztrált, így egyből megpróbálják kiengesztelni a másikat egy kis aprósággal. Például a lány a férfi kedvenc ételét szokta elkészíteni, majd egy közös fürdés és minden a régi. A nőnél pedig egy jó masszás sokat tud segíteni, ugyanis a munka miatt teljesen be van feszülve és a folyamatos gép előtti ülés sem tesz jót.

Selena és Daniel között 6 év van, ami valljuk be a mai világban teljesen normális és elfogadott volt az emberek körében. Kivételek persze mindenhol vannak, akik szúrós szemmel néztek rájuk - ami egyáltalán nem hatotta meg őket. Tisztába vannak azzal, hogy boldogok, más véleménye pedig nem is számít, pláne ha olyan illetőről beszélünk, akinek köze sincs Lena és Daniel kapcsolatához. Plusz nem tartották soknak azt az 6 évet, mert a nő a 26.életévét töltötte idén januárban, a férfi pedig a 32.születésnapját fogja ünnepelni július elején.

Mivel az ausztrál pilóta nem szeret a magánéletéről beszélni, így sokáig a fanok a titokzatos lányként emlegették a lányt. A találgatás ugyanis egy évig is elhúzódott, mert nem posztoltak sosem egymásról úgy a valóvilágnak, csak a közeli ismerősöknek, akikben megbíztak. Aztán lehullt a lepel a nő kinézetéről, ugyanis Selena elkísérte a 2018-es ausztrál nagydíjra Danielt. Sok figyelmet kapott Daniel, különösen sokat pedig Melbourne-ben, így a fotósok egyből kiszúrták a szőkés-barna hajú, 170 centiméteres nőt a férfi oldalán. Nem fogták meg egymás kezét, mégis mindenki tudta, hogy ő az a nő, aki ellopta a pilóta szívét közel egy éve.

Selena és Daniel elsőnek 2016-ben találkoztak egy olyan rendezvényen, amit az a cég rendezett, ahol a nő még csak egy asszisztens volt. Új volt még a szakmában, nem igazán tudta mi hogyan működik egy ilyen party-n, így mikor helyett foglalt annál az asztalnál, ahol a neve szerepelt, a jobb oldalán lévő ismeretlen férfihoz fordult, hogy érdeklődjön, aki nem volt más, mint Daniel Ricciardo. Mivel a nő nem volt jártas a sportban, így egész este teljesen nyugodtan beszélgettek mindenféléről és majd csak akkor derült ki, hogy ki is a férfi, amikor jelenése volt a színpadon, mert felkérték, hogy mondjon pár szót az eddigi tapasztalatairól a céggel kapcsolatosan. Lena meglepetten nézte az előző beszélgető partnerét, akiről nemrég tudta meg, hogy miatta is jött részre a party. Nem hitte el magáról, hogy lehet valaki ennyire feledékeny, mert ekkor ugrottak be neki a férfiról készült plakátok, amikben ő is segített.

A beszéd után a főnöke integetni kezdett neki, jelezve, hogy szüksége van az asszisztensére, így sietve - már amennyire egy kényelmetlen magassarkúban lehetséges gyorsan sétálni a főnökéhez, aki visszaadta a lány kezébe a tabletet, hogy intézzen el rajta egy-két sürgősebb dolgot, ami nem várhat a nagy banzáj végéig. Nem volt Lena ínyére az egész, de mivel még újoncnak számított, így nem szeretett volna ellentmondani, ezért egy csendes helyre elvonult és ott intézkedett, amíg más munkatársai a hatalmas teremben rázzák magukat a táncparketten.

Daniel miután lesétált az asztalhoz sietett, hogy tudja folytatni a beszélgetést a számára szimpatikus nővel, aki már nem volt ott. Szemével keresni kezdte a tömegbe, ami annyira volt hatásos, mintha egy tűt kereset volna a szénák között. Lemondóan és kicsit csalódottan foglalt helyett, amit a csapattársa, aki ugyanannál az asztalnál foglalt helyett próbálta kicsikarni a férfiból, hogy mi böki a csőrét ennyire, aki elmondta neki. Nem volt titok közöttük a korkülönbség ellenére sem, ugyanúgy kijöttek egymással, ami lehet annak is köszönhető, hogy az idősebb férfi tudott nagyon gyerekesen viselkedni és mindenből viccet csinálni, addig Max pedig tudott nagyon is érett lenni. Kiegészítették egymást, pont ezért alakult ki köztük szoros kötelék. A holland pilóta pedig beszámolt neki arról, hogy valaki elhívta a nőt, majd egy tablet társaságával távozott a hátsó bejáratnál, így gyorsan felpattant az akkor még Redbull pilóta és Lena felé vette az irányt és amikor kiért a friss levegőre, akkor látta meg őt nagyon koncentrálni és belemélyedni az eszközbe.

𝐅𝟏 𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬Où les histoires vivent. Découvrez maintenant