Olimpia Harmon x Lando NorrisMondhatni mindenük megvolt a két fiatalnak. Szerető család - akik mindenben támogatják őket és hasznos tanácsokkal látják el őket, ha a helyzet úgy adódik. Igaz barátok - akik kérdés nélkül melletted állnak a legrosszabb időszakodban is. Nincs a két fiatal britnek sok barátja, de nem is érzik szükségesnek, úgy gondolják sokkal jobb az így nekik - a kevesebb néha több - ők is ezen az elven voltak.
Nekik nem igazán fontos, de a pénz is mellettük van bőségesen, hiszen mindketten tehetősebb családba születtek - őket mégsem igazán vonza. Hiába van pénze az embernek és meg tud vásárolni mindent és mellette ki tudja fizetni a számlákat gond nélkül, sokkal fontosabbnak gondolták a belső értékeket.„ Drágám, ezt vésd az eszedbe! Az embernek lehet temérdek pénze, amivel széppé tudja tenni magát és mindent megad magának, de ez nem minden. Hiszen sokan azért teszik ezt, hogy ezzel kompenzálja a belsőjét. A lelke üres és próbálja magát értékessé tenni, mint a szekrényében álló luxus márkás cuccok. Egyedül van, nincs ki szeresse. Nem ér annyit, hisz' a síron túlra nem tudod magaddal vinni a gazdagságot. Minden itt marad és nem fog senki sem emlékezni, ha nem teszel valami értékeset a családdal. " - a lány édesapja egy nagyon sikeres üzletember volt, mégis a földön tudott maradni és ezt a lánya felé is szerette volna sugározni, hogy ne szálljon el a pénz miatt - aminek az édesanyának is sok köze van, ugyanis ő egy teljesen átlagos családba született és nőtt fel. Ez a brit fiúval sem volt másképpen, mert az ő édesapja szintén nagy sikernek örvendezhetett az üzleti életben - ez mégsem befolyásolta a gyerekeket.
A lány imádott utazni, így sosem volt kérdéses, hogy milyen munkát képzelt magának a jövőben. Utazni szeretett volna, viszont annyi kikötése volt - ne legyen monoton, hogy ne tudjon ráunni. Nem lépett a szülei nyomdokaiba, nem szállt be a családi bizniszbe - pedig akkor is tudott volna sokat utazni, túlságosan monotonná vállt volna neki és sosem tudta volna felfedezni az adott ország érdekességeit, ugyanis országról országra kellett volna járnia. Így középiskola után elment egy fotós tanfolyamra és kitanulta a szakmát, hogy utána egyik országból a másikba utazzon és természetfotókat tudjon készíteni - viszont miután letette a vizsgáját két barátnőjével ünnepelt és Caroline feldobta neki azt az ötletet, hogy jelentkezzen a kedvenc Forma 1 csapatához fotósnak, mert látta az oldalukon a hirdetést a minap. Elsőnek leintette az ötletet, ugyanis hallott már a barátnője által sokszor a sportról - mégsem volt annyira otthon benne és a tudása kimerült abba, hogy a pirosaknak kell szurkolni, ha a lány ott van velük.
- Itt van nálad a laptopod? - kérdezte a szőke hajú barátnője, mire Olitól csak egy értelmetlen tekintetet kapott, de bólintással jelezte az előbb említett eszköz itt létét. - Akkor vedd elő és elküldünk nekik pár képet.
- Carol, én nem akarom. Nem is értek a sporthoz még egy kicsit sem, ezt te is tudod. - próbálta magát kimagyarázni a brit lány, de a barátnője túl makacs volt és semmi pénzért nem lehetett leállítani.
- Oli, legalább csak próbáld meg. A legrosszabb esetben nem fognak válaszolni sem. - állt Carol pártjára Anastasia, a brit lány pedig hitetlenkedve kapkodta a tekintetét a két barátnője között és durcásan elővette a laptopját és a lediktált email címre elküldött néhány fotót - pluszba még odacsatolta az önéletrajzát és a bizonyítványainak másolatát. Ezután a szőke és vörös barátnő nem nyüstölte a barna hajú lányt és a szórákozásra fókuszáltak egészen hajnalig. Maguk sem tudják mikor estek haza annak ellenére, hogy egyikük sem volt részeg. Ledőltek a hatalmas francia ágyra és egyből álomba is szenderültek, nem számítva arra, hogy felkelés után minden meg fog változni.
Ugyanis reggelre válaszoltak neki és meg is írták a brit lánynak, hogy elsőnek szívesen találkoznának vele személyesen mielőtt elkezdene velük utazni. - sokkoltan ült a képernyő felett újra és újra elolvasva az emailt, amit az olasz istállótól kapott. A barátnői egyből bezsongtak a hír hallattán és azonnal válaszolásra kényszerítették a barátnőjüket, aki egyből kiválasztott egy időpontot, amit a csapat ajánlott fel. A brit nagydíj hétvégéjén találkozik majd az illetékessel egy külsős helyszínen szerdán, majd pénteken a silverstone-i pályán fogja bemutatni a dolgokat.
YOU ARE READING
𝐅𝟏 𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬
FanfictionA novellaírás olyan, mint egy nagyon hosszú beszélgetés önmagammal, ahol felszínre tudnak kerülni dolgok. Kollár-Klemencz László Itt az olyan irományaimat fogjátok tudni olvasni, amiket nem igazán tudnék megírni egy teljes történetként, viszont nem...