Naila Leroux x Pierre GaslyMinden egy teljesen ártatlan baráti összejövetelen kezdődött el a Leclerc-Siné rezidencián. Naila egy egyetemre és ugyanarra a szakra jár a monacói lánnyal, akivel nagyon hamar megtalálták a közös hangot, így nem is volt kérdés, hogy szabadidejükben is összeülnek, nem csak tanuláskor. Pierre és Charles pedig gyerekkoruk óta jó barátságot ápolnak, ami egyáltalán nem romlott meg a kisebb rivalizálások ellenére sem, inkább erősített a kapcsolatukon.
Egy fárasztó hetet hagytak maguk mögött a lányok, mikor egy bizonyos péntek késő délután, mikor Charles felhozta az ötletet a párjának, hogy mi lenne, ha pár haverja átjönne hozzájuk egy bizonyos foci meccs miatt. Naila szemei azonnal felcsillogtak a labdarúgás miatt, ugyanis kiskora óta él hal a sportért. Szülei is szenvedélyesen odavoltak a fociért, így a kis Nailanak nem is volt választása, azt nézte, amit a szülei. Mivel olyan sok időt töltött a lány a barátnője és a párja lakásán, így a monacói férfi és a le harve-i lány között kialakult egy baráti kapcsolat, így nem volt rest meghivatni magát - persze nem tolakodóan, így egyből el is hagyta a pár lakását és egy sarki boltban vett nasikat és pár darab sört - mert a foci csak azzal a bizonyos alkohol tartalmú itallal az igazi.
Miután ezzel végzett a lány segített Charlotte-nak a lakásban rendett tenni és az összevásárolt ételeket és italokat kitálalni. Mikor befejezték a lányok kiültek az erkélyre és beszélgettek és tudták, ha a társaság egy része megjön - bár pontosan nem voltak tisztában azzal hány főre is számíthatnak, de meccs közben nem tudtak volna arról a bizonyos projekt munkáról beszélni, aminek a határideje pontosan egy hét, így minden kisebb ötlet számított az idő hiánya miatt.
A két lánynak teljesen elveszett az időérzéke annyira belemerültek a jegyzetelésbe, hogy csak ismeretlen férfi nevetés ütötte meg a fülüket, ami egy jelzés volt nekik, hogy ideje félretenni a sulit és csatlakozni a nappaliban helyett foglaló két srác mellett, akik teljesen ismeretlenek voltak Naila számára - vagyis csak az egyik srác, a másik arcról ismerős volt neki, ugyanis Charlotte a francia lány orrára kötötte - persze poénosan, hogy néha csekkolja le a Forma 1-es futamolat. Viszont, ha fegyvert fogtak volna a fejéhez sem jutott volna eszébe mi is a pilóta neve. Szőkés barna haja, ami egyre jobban sötétedett befele és a nap által kiszívott szőkébb árnyalatok koptak kifele.
- Riccardo Beretta. - sétált oda a francia lányhoz a srác és kezet ráztak. - Nagyon örülök!
- Naila Leroux. Szintén nagyon örülök! - zavarta, hogy a másik srác csak ült ott a kanapé legszélén és meredt maga, ráadásként az is böki a csőrét, hogy nem jut eszébe a neve - pedig általában mindenki nevét is hamar meg tudja jegyezni.
- Charlotte! - ment a monacói lány után a konyhába, hogy a behűtött sörök és a rágcsák ki kerüljenek a dohányzóasztalra. - Mi a neve annak a srácnak? - zavarba volt, mert úgy érezte tudnia kéne.
- Nem emlékszel rá? Szintén Forma 1-es pilóta, csak másik csapatnál versenyzik. - még mindig értetlenül nézett a legjobb barátnőjére, mert ezzel még ő is tisztában volt. Mivel látszódott, hogy így sem ugrik be neki a srác neve, nevetve otthagyta, amit Naila nem tudott hova tenni.
Még töltött magának egy pohár üdítőt, majd mikor csatlakozott a társasághoz észrevette, hogy csak az ismerős ismeretlen mellett van hely. Értelemszerűen Cha és Charles egymás mellé kerültek, Riccardo az egyetlen fotelt befoglalta, így tényleg kénytelen volt ott helyett foglalni.
- Pierre Gasly. - nem számított arra, hogy a mellette ülő megszólal, így kicsit megugrott és az ölében lévő csipszes tálkából kiborult pár szem chips. A srác felé fordult, aki ezer wattos mosolyával nézett a lányra és jót derült a lány rémültségén, de miután lenyugodott, ő is bemutatkozott.
YOU ARE READING
𝐅𝟏 𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬
FanfictionA novellaírás olyan, mint egy nagyon hosszú beszélgetés önmagammal, ahol felszínre tudnak kerülni dolgok. Kollár-Klemencz László Itt az olyan irományaimat fogjátok tudni olvasni, amiket nem igazán tudnék megírni egy teljes történetként, viszont nem...