Selamin aleykum yeni bir bölümle birlikteyiz yine benden desteklerinizi esirgemezseniz çok mutlu olurum canlarım benim güzel okumalar🌹😊❤❤❤
"Ne diyorsun sen yaa ! Şaka filan mi ! Aklımı kaçırıcam ya gelmiş bana yıllar sonra bir ikizin var diyor bu zamana kadar niye bilmiyodum ozaman ben niye görmedim neden birlikte değildik neden uzaktık bu kadar uzun zaman boyunca "
"Öyle olması gerekiyordu cunki "
"Bu mantıklı bir açıklama değil baba! Farkında mısın iki kardeşi birbirinden habersiz büyümesine sebeb oldunuz gelmiş bana vizesiyle bir açıklama mi yapıyorsun "
"Hadi cevabını ver kenan bey bunca zaman bize yaşattığınız kayibin nedenini söyle yap o bana yaptığın açıklamanı "
Kafayı yiyecem yaa benim bir ikizin varmış ve bunca yıl haberim yoktu ve bir kere bile görmemiştik birbirimizi oylemi nedeni açıklaması neydi peki beyefendinin öyle olması gerekiyordu yok çıldırıcam valla
Allahım sen sabır verOna baktım yıllar sonra ikizin diye karşıma çıkan kişiye baktım. Uzunca inceledim onu kumral saçları gözlerimiz birbirine benziyor gibiydi tam bir ikiz gibi değildik bazıları gibi gözgöze gelmemizle oda beni inceliyordu onun haberi varmış. Ama görüşmemiz istenmemis ama neden kayıp yillarımızın acısıyla özlemiyle bakıyordu sanki gözleri neydi günahımız da bunca yıl ayrı düşürmüşlerdi bizi gözlerimi ondan çekip kendimi silkeledim ne yapıyorsun eşlem kendine gel hiç güvenmediğin sana yaşatmadığı sey kalmamış adamın sözüne mi inanıyorsun ne zaman inanıp güvenir oldun.
Sanki eksiğim tamamlanmış gibi hissediyordum. Elimde olmadan içim ısınmıştı ona karşı duygularımı seçemiyordum o eksiklik o özlem duygusu sanki bianda bende de oluşmuştu.
GÖKTUĞ şimdiye kadar hiç duymadigim isim kişi ikizim karşımdaydı varlığından bile habersizken suan karşımda duruyordu yıllar sonra ilk defa görüyorduk onun deri ceketinin iç cebinden bir beyaz zarf çıkartıp bana doğru uzattı ve"Ufak da olsa bir şüpheni ortadan kaldırır belki "
Yavaşça titreyen elimi uzattıp elinden aldım avuç içlerim terlemişti ellerim titriyordu ve içimde tuhaf bir duygu vardı zorda olsa zarfı açıp içindeki kagit parçasını alıp açıp okumamla hızla gozlerim goktugu buldu gozlerim dolmuştu bu bir dna testiydi ve pozitif di %100 de yüz kardeşligimizin kanıtıydı ama yinede aklıma gelen soruyu sordum.
"Bu testi nezaman ve nasıl yaptırdın yani benim birseyim olmadan "
"Babaliktan zoraki sac telini istedim şartını kabul etmem sonucunda getirdi bende hemen yaptırdım ve diğer soruna gelince bu testi yaptirali 2 buçuk sene oluyor "
"Şart neydi "
"Seni ozamn öğrenmiştim ve bana şartı seni bulmamam ve hiç bir şekilde seninle iletişime gecmemekti ama ben seni buldum türkiye ye gelemesemde haberini alabiliyordum bir tanıdık sayesinde "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDA KELEPÇE VURULMAZ
ChickLitherkesin hayatı kendine zordu farklı hayatlar hepsinin zorluklari farkli hepsi bir imtihandı peki iki yarali insan iki bir yanı eksik insanların yolları nasil birleşiyor neler olucak gelin hadi hep beraber okuyalım ... ILK HIKAYEM ILK DENEYEMIM KEN...