NE !!! TAŞINAMAYIZ ...

292 19 0
                                    


MULTİDE  GÖKÇE

Eve gelince çok yorulduğumu fark ettim . Odamdan tableti alıp aşağı indim.koltuğa yayılıp wattpad okumaya başladım ne de olsa annemler eve 12 de gelecekti. Kapının çalmasıyla evde asosyallik düzenim bozuldu.

Kapıya çook ama çook uyuşuk gidiyordum . Kapıyı açtığımda küçük bir kalp krizi geçirdim. Be-be-Berkant Berkant gelmişti. Allahım sana geliyorum .

"Be -Berkant neden geldin ? "
"Seni görmek için "
"Saçmalama nerde kalıcaksın gece hem annenlerin haberi de yoktur şimdi "
"Sen beni mi düşünüyorsun?  "Dedi sırıtarak

"Hayır tabii ki sadece merak ettim . "
"Hmm o zaman burda ev aldık , orada kalıcam.  Annemlerin haberi var onlar karışmıyor zaten . "
"Hmm e. İçeri gir o zaman "
"Sonunda aklına geldi " napıyım ama öyle aniden gelirse .... e tabii yani

İçeri girdik saat dokuz kapı açıldı Gökalp gelmiş Berkant burnundan solumaya başladı Allaaahh ne yapacak kim bilir . En fazla döver cınım meraek etmea sean.  Kes bi la sende her şeye atlıyon .

"Bu kim ? "

"Bu Gökalp Annemlerin ortakları. Taşındıkları için bizde kalıcaklar "

"Hmm tamam o zaman ama ne olur ne olmaz sana dokunursa anladın sen "

"Şe ., şey tabii ki anladım "

Bi dk Berkant benim evimde beni görmek için gelmiş ve bana dokunursa doveceğini söyledi off Allahım offfff

---------*-----------*-------------

Sabah zar zor kalktım bu sıcakta uyanmamak ....

Yüzümü yikadim  ilk defa renkli bir elbise giymiştim.  Normalde sevmem elbise etek giymeyi .

Kapıyı açtığımda Gökalp de çıkıyordu odasından,  göz göze geldik sonra

"Günaydın " dedi

"Günaydın " dedim .

Annemler gelmişti . Bugün benimle özel bir şey konuşacaklardı

______-______---

Kahvaltıdan sonra annem benimle sahile gidip konuşacağını söyledi.

Sahile gelmiştik.  Annem derin bir nefes aldı .

"Kızım buraya neden geldiğimizi söyledim . Bize kızabilirsin. Haklısın da ama bunu daha öncede planlamıştık. " dedi gözlerim dolmaya başlamıştı en çok korktuğum şey Antalya ' ya taşınmaktı.  Annem bunu derse kesinlikle gizlice burdan giderdim .

"Evet anne seni dinliyorum  "

"Ehem ehem ... kızım biz buraya -"

Hayır hayır Hayır asla asla olmaz buraya taşınamam

"Anne ben buraya taşınmam burayı sadece yazın seviyorum her zaman değil "

"Ama kızım eşyalarınızı getiriyorlar.  Seni burada çok iyi bir Koleje yazdırdık voleybola burada devam ediceksin. Arkadaşların olacak yeni yeni.  yeni bir evimiz yeni bir arabamız yeni bir hayatımız olacak "

"Anne beni anlamıyorsun " dedim ve eve koştum odama girip kapıyı kilitledim. Ağlamaya başladım Berrin e ne diyecektim ? Oradaki okulum çok iyiydi. Dershanem hepsi ayrıydı benim için . Ama annemin söyledikleri bir bıçak gibi saplanmıştı.

Saatlerce ağladım. Burada annemin eski okulundan çok yakın bir arkadaşı vardı benim yaşımda da bur oğlu bide onu  kardeşi vardı

Gökalp ler gitti Berkant gitti ... kapı çalındı . Açmıyacaktım

"Gökçe girebilir miyim ? "

Bora ( annemin yakin arkadaşının oğlu benim yaşımda olan )  gelmiş ama hiç iyi değilim  ...

"Şuan da müsait değilim" dememle içeri girdi  . Kafamı kaldırıp ona bakınca gözleri pörtledi. Gözlerim kızarmış dolu dolu olmuş. Şebnem Ferah yalnız dinliyordum.  Şebo forever idol rockcım. ..

"Beni yanlız bırakır mısın?  Lütfen sonra görüşürüz Tamam ? "

"Peki ama ne zaman istersen yanındayım çok görüşmesekte 5-4 yıl falan ama ben seni unutmadım "

"Bende seni şapşi beni yine güldürdün "

"Hahah sen hep gül " dedi ve odadan çıktı.

OKUL HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin