Güzel bir yaz tatili sabahı çok geç kalktım. Pijamalarla beraber aşağı indim. Kahvaltıya oturmadan önce annem ve babamı öptüm. Ama bunun annemi son öpüşüm olacağı hiç aklıma gelmemişti. Kahvaltıya oturup bir güzel yedim ve şiştim. Mayışmış olan bedenimi de alıp odama geçtim.
Balkona çıkıp derin bir nefes aldım. Acaba Arda ne yapıyordu ? 'Aman banane sonra ararım,' diyerek bir iç geçirdim ve balkonun kapısını örterek odama geçtim.
Üzerime kapri bir Eşofman altı ve üstüne de Tweety 'li bol bir t-shirt geçirdim. Bir kaç saat tabletten film izleyip durdum. Çünkü yapacak bir şey yoktu . Filme öyle odaklanmışım ki ancak lavaboya gideceğim zaman farkına varmıştım mesaj geldiğini. Arda ' dan dı.
Gönderen : Ordo (kaydedicek başka ad bulamadım. Vıcık vıcık olsun istemem :)
' N'aber güzelim . Hiç aradığın yok ❤ 'Gönderilen : Seni arayacaktım ama film izleyince unutmuşum ve iyiyim sen ? '
Gelen mesaj : ' bende iyiyim, olur öyle şeyler neyse ben seni sonra ararım bb '
Gönderilen : ' bb '
Biraz daha durursam altıma yapacağımı farkettim. Hemen lavaboya koştum. Oh be dünya varmış. ( :D ) Filmimi bitirdikten sonra abur cubur bulmaya gittim. Ama o da ne ? ! Yooğğkk Hayır diyerek yukarı çıktım. Bu sefer YouTube ' dan video , vine , makyaj, komik videolar açıp onları da izledim. İyice sıkılmıştım.
-- Akşam --
Sonunda bir gün olacaktı. Aşağıdan müthiş kokular geliyordu. Elimi ve yüzümü yıkayıp hemen aşağı indim. Masayı görünce ağzımdan salyalar akmaya başlamıştı bile . Patates kızartması, domates çorbası, köfte, sırf yeşil salata, pizza , tavuk , ketçap, mayonez, kola, fanta ... Bugün midem bayram edecekti.
İyice bir göz doyurup hemen masaya kurulum. Hepsinden bolca tabağa koyup hepsini yemeye yumuldum. Bu sırada babam bana bakıp her zamanki gibi gülüyordu. Bilmiyordum ki hiç ayrılmayacağımızı . Bitirip elimi ağzımı yıkadım, odama gittim.
Saat 21.30 olunca annemler çıktılar bir arkadaşına gideceklermiş. Saat 12 olunca aşağıdan sesler geldi . Bende bakmaya gittim . Babam gelmiş ama annem yoktu. 'Annem nerede? ' diye sorunca geleceğini söyledi.
Bayağı bir sarhoştu. Annem eve gelince bir kişinin daha geldiğini anladım. Iyice emin olmak için merdiveni başında durdum. Ve tahmin ettiğim kişi gelmişti. Annemin eski iş yeri arkadaşı gerizekalı Mevlüt. Dün de geldi saat 12 de , şimdi de gelmiş. Ama yok ben seni bu evden attırırım. Babam odasına çekilince bende babama ' baba ya bu adam evden gider ya da ben gönderirim ' dedim babam da beni sevdiği için ve ikimizde o adamdan nefret ettiğimiz için kabul etti.
Gör bakalım Mevo (Mevlüt ) senin kandilini yakmaya geldik. ( espri yaptım. )
Hemen merdivenlerin başına kuruldum. Ve dinlemeye başladım. " Mevlüt ' cüm, bizi biraz yalnız bırakır mısın ? Eşimle özel olarak konuşmak istiyorum. Hem senin de eşin merak etmiştir. "
" yok ben niye gideyim ki ben senin hep arkanda olacağım Tuba'cım, hem ayrıca eşim nöbetçi hemşire sonuçta "
" Evet Selim Mevlüt ' ü evden kovamazsın bu ne kabalık böyle "
Annemin babama söylediği bu şeyden sonra gözümden yaşlar, içimde fırtınalar koptu. Belki de suç bende , babamı oraya ben gönderdim konuş diye ama babam ezildi. Ah hepsi benim suçum keşke git demeseydim. Babam yanıma geliyor. Koşarak odama çıktım. Yatağıma uzandım. Babam -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL HAYATI
Fiksi Remaja"Aydınlıktan karanlığa doğru bu yolda beyaz ışığı tekrar görmemi, nefes almamı, yaşamamı kim sağlayacak ?? " GELİN KEŞFEDELİM ...