HEŔŞEYDEN UZAKTA

107 12 0
                                    

Güzelce uyudum. Ve kalkıp kahvaltı hazırladım. Mira bugün gelecekti. Ama ben olmayacaktım, çünkü burada kalıyorum, ve buranin kime ait olduğunu bilmiyorum. Dışarı çıkıp biraz gezindim. Ormanlık alan , birkaç bank, düz taşlı bir yol ve kayalar vardı. Bende sabah kahvaltisini o banklarda yapmaya karar verdim. Eve doğru yürüyüp gerekli olanları bir sepete koydum. Bir de örtü alıp yola koyuldum.

***

Güzelce örtüyu serdim , Kahvaltımı koyduğum kapları yerlestirdim. Termosa koyduğum çayımı, bardağa koydum. Ve eserime baktım müthiş görünüyordu. Bende istahla banka oturdum ve yemeye başladım. Bitirince kapları eski yerlerine -sepete - koydum . Örtüyu elime alıp küçük kulübenin yolunu tuttum.

***

Eve gelince üst kattan sesler geldi. Yukarıya elimde sert bir cisimleri çıktım. Odalara bakarken (sadece 2 oda vardı ) bir kıza ait olduğunu ve bunun da Alçin ' in olduğunu fotoğraflardan anladigim bir odaya girdim. Ve Alçin vardı. Beni görünce kocaman ve hızlıca sarıldı.

"Ne oldu ? "

"Baban "

"Offf ne olmuş ona ? "

"Nişanlanıyor, ve senin de olmanın istedi "

"Yerimi biliyor mu ? "

"Hayır "

"Tamam , ona söyle ben gelmeyeceğim "

"Ama zorlamamı ve gelmez isen seni buldurtup akıl hastalıkları hastanesine yatıracağını söyledi "

"Ne ?! Bu ne insafsızlık. Manyak adam . O kadın babamın beynini yıkamış, hatta yıkamamış, başkan bir beyin koymuş. Benim babam bunu demez ! "

"Haklısın, ama ne yapalım . Hem Mira diye bir arkadaşın geldi . Bana seni sordu , bende iyi ama bir süre gelmeyecek dedim . O da bana bunu verdi" Elinde tuttuğu zarfı bana uzattı.

İçinde anahtar şeklinde bir bileklik ve bir mektup ya da kağıt vardı. Okumaya başladım.

' Annecim canım kuzum benim . Ben bir süre Londra ' da olacağı. Orada kendime bir iş buldum . Baban başka bir ... neyse . Seni çok seviyorum. Umarım hediyeni beğenmişsindir.

Görüşmek üzere
Annen... '

Mutluluk kelimesinin çöktüğü zamanlar.

OKUL HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin