Multide Arda
Geziye yarın gidecektik . Miray la çok heyecanlıydık. Daha önce ne yapacağımızı falan konuşmuştuk. Ve gecenin bu saatinde msj geldi . Wattsap ve Miray ikilisi ... :))"Knk yarın gidiyossss "
"evet aşkm gidiyossss "
"Ee nbr nslsn? "
"İii sn ? "
"İii "
Sonra. ."M "Miray" g "gökçe
M:Ses kaydı
G:Ses kaydı
G:Video
M:Foto
M:Foto
G:Ses kaydı
M:Video"Eee dha dha nslsn ? "
"İi işte ne olsn "
"Neyse bb knk "
"Bb "
""
"My bestieee "
"My forever "
Sonra hemen son kontrolleri yapıp kendimi uykuya attım . (Uyku GALP phenn:)))
--------*******---------
"Manyak salak mal aptal sabahın köründe ne ötüyon lan are You maniac stupid? Töbe töbe "
Alarmıma laf attıktan sonra Miray a msj attm 'knk ben uyandım gonoydonn '
Hemen msj geldi
'Saada gonoydonn 'seviom la ben bunu fazla oylanmadan üstümüo değiştirdim . Valizimi alıp sırt çantamıda alarak aşağı indim. Kahvaltıdan yapmak için masaya oturdum yavaş yavaş sakin sakin yemek yerine 'masa da ayı varr !!! ' gibi yiyordum.
Sonra bizi okulun önüne götürecek servisin korna sesini duydum. Hemen kalkıp malları da yükleyip servise bindim.
Miray ve bir kaç kız konuşurken ben yanlarına gittim Miray beni görünce üstüme atladı hayvan az yavaş be gülüw. ..
"Knk eee ee buak bunlaar pope bizımle gelicekluer " dedi yav***k kızlar gibi .... "
"Yemuen uett Ayy çooek memnuen olduuem " dedim onu taklit ederek .
"Şaka yaptım knk "
" Ohh iyii " dedim gülerek .
--------***---------6 saatlik bir yolculuğun sonunda gelebilmiştik . Çok tatlı bir tatil köyüne. ..
Tabii başka okullarda vardı . Bizimle geleceklermiş, ortaklık işte ...
Miray la Odamıza girince kendimi direkt yatağa attım. 6 saatin 4 saatini aralıksız olarak uyusamda hala yorgunum. Allah a şükürler olsun ki sabah kahvaltısı 9 da ben 7 de hayatta kalkamam.Bir yarım saat sonra uyandım. Güzel bir duş alıp üstümü giyindim. Miray uyuyordu. Bende ona not bırakıp dışarı gezmeye çıktım. Bir kaç genç oturmuş muhabbet ediyordu . İnekler otluyordu. Bende sap gibi geziyorum. Bir bank buldum ve müzik dinlemeye başladım . Karşıma bir iki genç oturdu . Ama hiç rahatımı bozmadan telefonla uğraştım. Birisinin bana baktığını ve sırıttığını hissettim .
Kafamı kaldırınca yeşil gözlerle karşılaştım. Çok güzellerdi. Kumral saçları vardı . Sonra kafamı çevirdim . Sonra bir erkek sesiyle irkildim ...evet yeşil gözlü jojuk. .."Birileri gözünü benden alamadı galiba haha "
"Ayy ne demezsin kesin "
"Hahah "
"Ne gülüyorsun ya ? "
"Bilmem gülesim geldi "
"Bilmim gilisim gildi "
"Çok agresifsin "
" Sana ne "
"Öff tamam "
"Tamam "
"Bu arada ben Arada "
"Bende Gökçe "
" az önceki kusurumdan dolayı Özür dilerim "
"Bende "
"Hangi okuldansın? "
" Doğa Koleji sen ? "
" Barbaros koleji "
"Şu bebekler ha " dedim mırıldanarak
"Bişey mi dedin ? "
"Yooo neyse görüşürüz "
"Görüşürüz a şey telini versene "
"Tamam 05******** "
"Benim ki 05******* "
"Bb "
"Bb"
Ben az önce taşla konuştum Miray Miray neler oldu neler ???
Odaya girdiğimde Miro saç kurutuyordu. Bitirince başladı ...
"Nerdesin la ?"
"Hiiiçç gezdim biraz "
"Haa tek mi ? "
" evet sen uyuyunca. .. Bir iki taşla tanıştım falan "
"NE EEE !!!???? "
"Kulağım âğâğâğağâğa "
"Ne oldu anlat "
Hepiciğini anlatıvedim şok olmuştu .arada sırada Oha diyordu . Bakalım sonra ne olacak ... ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL HAYATI
Roman pour Adolescents"Aydınlıktan karanlığa doğru bu yolda beyaz ışığı tekrar görmemi, nefes almamı, yaşamamı kim sağlayacak ?? " GELİN KEŞFEDELİM ...