GİZEMLİ KIZ ...

186 17 0
                                    

MULTIDE ÇAĞLA . Şu sıralar pek yazamıyorum. Çünkü hep yazılılar oluyor.. umarım beğenirsiniz. Vote lütfen . İyi okumalar. .. :))

Şa ah erkenden kalkıp Üzerimi değiştirdim . Mira ' ı da uyandırıp,
kahvaltıya gittik. Kahvaltılarımızi alıp masaya oturduk. Kahvaltımı yerken karşımdaki sandalye çekildi. Başımı kaldırdığımda çatalını tabağına götüren Arda ile karşılaştım. Ağzımdakini bitirerek 'Günaydın 'dedim. O da bana gülerek 'Günaydın 'dedi . Kahvaltımızı yapıp odaya geçtik. Mayomu giyip sahile indim.

Kendime bir şezlong bulup havlumu serdim ve kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım . Yanıma ki şezlonga birisi yatınca kafamı o tarafa çevirdim . Arda gelmişti. Bana
-Merhaba
-Merhaba didim
-bu aksam sen ben Ömer ve Miray birseyler yapalım mı?
-çok isterdim ama çok yorgunum
-peki o zaman başka zaman yaparız dedi biraz hayal kırıklığına uğramış gibi duruyordu. Sonra üzerindeki t-shirt ünü çıkartıp denize doğru yürümeye başladı . Sonra yanıma bir kız

"Ondan uzak dur "dedi bende
"Ne diyorsun yaa sen ? "
"Sen anladın güzelim benim olanı alma "
"Bana ne seninkinden al senin olsun yaa "
Dedim sinirli bir şekilde. ' Ne istiyordu benden slk işte ' deyip müzik dinlemeye devam ettim. Biraz daha oyalanınca odaya doğru yol aldım .
Odaya girince Ömer 'in bizim oda da oturup Miray la konuşuyordu. Ben gelince sustular Miray:
"Hoşgeldin Naber ?"
"İyi sen ?"
"Bende iyiyim. "
"Ben duşa giriyorum " deyip havlumu ,iç çamaşırlarımı, ve kıyafetlerimi alıp duşa girdim . Ben duştan çıkınca Ömer yoktu . Saçımı kurutup açık bıraktım. Üstümü değiştirip televizyona baktım. Miray herzamanki gibi söze başladı :
"Ee.. Gökçe şey sana birşey demem gerek "
Ona dönerek :
"Söyle bakalım "
"Ben dün Arda ' yı bir kızla öpüşürken gördüm "
Ne neden ama hem amaaannn banane off amaann ne dicem şimdi ? Cevabım yok offf . Ama içimde bilmediğim birşey oluştu çat çat çat kırılan birşey .... bende önceden olmayan -ki olsaydı bilirdim - birşey tam tarif edemeyeceğim birşey . Habire küçülüyor, ben ne olduğunu anlamadan birşey saplanıyor. Bu neydi ? Acaba aşk acısı bu muydu? Ama ben Arda 'yı sevmiyorum ki bu olanaksız. Miray 'ın sesiyle bütün bu düşüncelerden uzaklaşıp -uzaklaşmaya çalışıp- Miray'a odaklandım.
"Evet cevap verecek misin ? "
"Haa mm. .. şey sanırım ... "ve ağlamaya başladım ... neden ağlıyordum?

Miray 'ın ağzından :
Gökçe sebebini bilmediğim bir şekilde ağlıyordu. Ne demiştim ? Aklına ne geldi ? Neden böyle yaptı ? Şimdi hem onu sakinleştiriyor hem de bu soruların yanıtını arıyordum. Belki de söylememeliydim. Ama bir and çıktı ne yapabilirim ? Gökçe az da olsa sakinleşti. Şimdi kucağıma yatıp kıvrıldı. Bende onun saçını oynuyorum. Ne olmuştu ??? ...

OKUL HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin