Kavga

551 56 44
                                    

Ders bittiğinde sapnap direk dream ı arıyordu. Onun olduğu sınıfa doğru koştu ve gözleriyle onu aramaya çalıştı. Garip. Zil daha yeni çalmıştı hemen nereye gidebilirdi ki.

Bir süre daha bakındıktan sonra bahçeye indi. Bahçenin arka taraflarında kalan genellikle çalışanların elektrikleri ayarladığı kısımdan selser geldiğini duydu. Dream ın etrafında 3 kişi gördü. Bunlar maç yaptıkları takımdı.

"Hassiktir." Sessizce bir küfür savurdu ve burnundan kan akan dream e baktı. Sonra hiç düşünmeden bir tanesinin üstüne atladı. Dream bu durumdan faydalanarak diğerine yumruk salladı. 3.sü elinden çıkardığı çakı ile sapnap e doğru ilerlerken olay gereğinden fazla büyümüştü. Etraflarında bir kaç öğrenci toplamışmıştı bile.

Onlardan bir tanesi de Karl idi. Çocuğun çakıyla sapnap e ilerlediğini gördüğünde Alex e bir öğretmen çağırmasını söyledi ve çocuğun üstüne atladı. Bu yüzden karnı biraz çizilmişti. Hatta George gelip elinde çakı olan çocuğu Karl ın üstünden almasa daha fazla kanayabilirdi.

Alex de hemen bir öğretmen getirdiği için kavga daha fazla devam etmedi. George Karl ın karnına baktığında sadece küçük bir çizik olduğunu gördü ve onu ayağa kaldırdı. Ardından öğretmenler bahçeyi dağıtıp herkesin dersine gitmesini söyledi. Alex hemen Karl ın yanına gelip sarıldı. "Sen delisin. Elinde bıçak olan birinin üstüne uçtun." öğretmenler hala bıçaklı öğrenci ve diğer öğrencilerle uğraşırken dream burnunu silmeye çalışıyordu.

"Senin gibi birinin dayak yiyeceğini düşünmezdim." George elini dream e uzattı. Ve kalkmasına yardım etti. "Kaybetmeyi kabullenemeyen insanlar hakkında birşey yapamam maalesef. Teşekkür ederim."

Bahçe tamamen boşaldığında öğretmenler kavgaya karışan bıçaklı grubu polise götürmeye karar verdiler. Ama dream, sapnap, George, Karl ve neden olduğunu bilmeyen Alex disipline gitti. Alex ise öğretmen çağırıp kavganın ayrılmasına yardım ettiği için disipline gitmişti. Çok saçma olduğunu düşündüler ama öğretmenler onları dinlemedi. Ve müdürün odasına gittiklerinde yurt hariç okuldan uzaklaştırma aldılar. 1 hafta çok değildi. Daha fazla da olabilirdi.

Ve tabiki Karl ile Alex bu durumdan faydalanıp dışarıda dolaşmak istiyorlardı. Tek sorun George ikna olmuyordu. "Bakın. Zaten 1 hafta uzaklaştırıldık. Hemde aptal bir sebeh yüzünden. Ailem bana kızacaktır." Alex George un kolundan tuttu. "Götüne çip takmadılar ya. Hem bizimle beraber uzaklaştırma alan çocukları da çağırırız. sadece birşeyler içicez." George kafasını iki yana sallarken arkasında birinin olduğunu farketti ve yerinden hopladı.

"Aha. Bak iyi insan lafın üstüne gelir. Bir şeyler içmeye gidicez isterseniz gelebilirsiniz." George Alex in kafasına hafifce vurdu. "Gelmiycem demişt-" Omzundaki el sözünü kesti. Bir an gördüğü kabuslar aklına geldi. Etrafı yeşil dumanlar sardı ve donup kaldı. "George iyi misin?" Dream ı görünce bir anda kendine geldi. "EVET." Bir anda bağırdığını anladı ve hemen toparlamaya çalıştı. "Y-yani evet. Üzgünüm dalmışım." 

"Boşverin. O her zaman gariptir." Dedi Alex ve George Alex in kafasına bir daha vurdu ama bu sefer daha sertti. "Her neyse nereye gidiyoruz." Sapnap kolunu George un omzuna attı ve yürümeye başladı. 

"Dream... pst" Sapnap Dream ın koluna vurarak ona seslendi. "Ne var?" Sapnap onun kolundan tutup ayağa kaldırdı. "Biz 2 dakika lavaboya gidip gelicez." Ve dream ı kafenin tuvaletine sürüklemeye başladı. "Sapnap ne var? Tam da George un numarasını alacaktım." Sapnap sinirle George un uyku problemlerini anlattı. "Yani bir daha bu çocuğa musallat olma. Neler çektiğini görmüyor musun?" Dream göz devirdi.

"Onu sadece kullanıcam-" Sapnap bağırma aya çalışarak sesini yükseltti. "Ne demek" Sadece kullanacağım" Ne dediğinin farkında mısın?"Dream sapnap i sakinleştirmeye çalıştı." Hey bak. Bu tür şeyler normal. Rüyasına girdiğim için oluyor bunlar. Sadece onda biraz fazla sorun olmuş o kadar. Daha önce hiç iki değeridir 100 olan birini görmedim. Bu benim için bir şans rüya emmediğimde neler olduğunu anlatmıştım."

Sapnap göz devirdi ve tuvaletten söylenerek çıktı." Duygularıyla oynayacaksın..."



Ta wtp de sıkıntı oldu bişey oldu hikayenin son kısımları silindi ve başlıkta random var amk kafayı yicem daha yeni düzenlttim. Büyük ihtimalle hem pc den hemde telefondan kaydettiğim için böle oldu. Hikayenin bi yerlerinde eksiklik varsa bilin ki bu wtp in sorunu amk kafayı yicem 2.bu

Sormak istediğiniz bişi varsa sorun

Hadi bb

Boy in a DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin