Uyku Felci

547 55 70
                                    

Slm 22728362926382 yıl sonra bölüm artık şaşırtmıyorum sizi

George rüyasında ilk kez güzel birşey görmüştü. Hayali olan işi yapıyordu. Yayıncılık. Milyonlarca izlenmesi ve takipçisi olan bir rüya. Olacaklardan habersiz rüyasının keyfini sürerken bu güzel rüya bitti.

Ayağa kalkmaya çalıştı. Olmadı. Çığlık atmaya çalıştı, e o da olmadı. Sonradan herşeyin farkına vardı ve uyku felcinin bitmesini bekledi, bekledi. Ama bu diğerlerinden daha da uzun sürmüştü. Korkarak gözünü açtığında tekrar onu gördü. Gülen maskesi olan kanlı, yeşil bir yaratık. Bir anda gözünün dibinde bittiğinde George vücudunun uyuşmuş olmasına rağmen ağladığını farketti. Bunu farketmesiyle yaratık yok oldu ve kendini yataktan aşağı attı. Başı dönüyor ve gözü kararıyordu. En sonunda çığlık attı ve bayıldı.

Uyku felci dediğimiz şey bu. Hiç beklenmeyen anda gelir. Ve bir süre sonra gider ama bu seferki George için dayanılmazdı. Bunun olma sebebi ise düzgün rüya görememesi, uyuyamaması ve çok stresli olmasıydı. Dream o gün onun evinde olmasa kim bilir ne kadar orda baygın kalacaktı.

Gözünü açtığında anında pencereye baktı. Hava kararmıştı. Tahminince saat 7 ya da 8 idi. Yanında oturan arkadaşlarını gördüğünde bir cevap alması şarttı. "Alex? Karl? Sırf bayıldığım için beni niye hastaneye getirdiniz." ayağa kalkmaya çalıştı ama Alex onu tuttu. "Deli misin sen? İlk kez uyku felci yüzünden bayıldın. Bu seferki çok mu kötüydü?" Karl George un elinden tuttu. "Clay seni hastaneye getirmiş. O saatte neden evindeydi?"

George sordukları soruları dinlememişti bile. Açık olan kapıdan uyuya kalmış Dream e bakıyordu. "Beni o mu getirdi?" 6. Hislerinin kuvvetli olduğunu bir kez daha anladı. Eğer onu evine davet etmeseydi hastaneye gelemeyecekti. "Hmh. O getirdi ama işte. Neden senin evindeydi? GEORGE BİZE EŞCİNSEL OLDUĞUNU NEDEN SÖ-" George Karl ın ağzını eliyle kapattı. "NE BAĞIRIYON?" Alex araya girdi. "Sende bağırıyon." İkiside ona dönünce susmayı tercih etti. Bu sus demekti. (amogus)

"Ya sadece sapnap ile kavga ettiği ve yurda geri dönemeyeceği için evimde kalmaya davet ettim. Bu kadar." İçeriye doktor girince Karl ve Alex kapıya yöneldi. "Hastayla yanlız kalabilirmiyim?" Karl ve Alex başını sallayıp odadan çıktılar. George psikoloğunu görünce mutlu oldu. "İlk kez normal bir rüya gördüm." George ağlamaya başladı. Bu onun için çok önemli birşeydi.

"Sen ciddi misin? Nasıldı? Ağlamadan anlatabilir misin?" George kafasını salladı mutlu olduğu için ağladığı için anlatmaya başladı. "Ünlü bir yayıncıydım. Biliyorsunuz benim hayalim. Ama uyanınca tekrar aynısı oldu. Her olduğunda daha da kötüleşiyor." Kadın bir sandalye çekip oturdu. "Anlatabilir misin?" George genelde detaylı şekilde anlatmayı sevmezdi. Bu yüzden başını iki yana salladı.

Dream dışarıdan kulak misafiri olduğunda kaskatı kesildi. 'Bu çocuk normal rüya gördüğünde bile mutluluktan ağlıyor. Yani benim yüzümden? Sadece bir gün onun evinde kaldığım için rüyasına giremedim ve çok mutlu oldu...'

"Hey Alex, Karl! O iyi mi?" İki çocukta clay in yanına geldi. "Evet, evet o iyi. Sadece daha önceki uyku felçlerinde hiç bayılmamıştı..." Hastane sandalyelerine oturdular.

Clay telefonuyla ilgilenmeye başladığında sapnap den mesaj geldi.

"Saat geç oldu. Bugün de mi yoksun." Sapnap belli ki Clay i merak etmişti.

"Bilmiyorum. Sadece George un hastaneden taburcu olmasını bekliyorum."

Sapnap bir süre yazmadı. Bu şaşırdığına bir işaretti.

"Sen ciddi misin? Noldu?"

"Uyku felci. Tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama benim yüzümden olduğu belli..." Sapnap i dinlemeliydi. En başından bunu bırakmalıydı. Ama en sorunlu olan çocuğa çatıcağını nereden bilebilirdi. Sapnap bir süre birşey yazamayınca Clay devam etti.

"Şuan Karl ve Alex ile beraber çıkmasını bekliyoruz. Yeni uyandı."

"Arabanız varmı?"

"Hayır. Neden?" Sapnap in ne yapacağını anlamıştı aslında Clay. Ama onu engelleyemeyeceğini de biliyordu.

"Sizi almaya gelicem. Orada kalın."

"Sapnap en son bunu yaptığında kötü şeyler olmuştu.

Hey

Ordamısın?"

Telefonunu kapattı ve iyi olmasını umdu. Bir keresinde Sapnap babasının arabasını izinsiz almıştı. Bu onun okulu bırakma cezası almasına kadar büyüyen bir olaydı. Ailesi zengin ama bir o kadar katı ve umursamazdılar. Bu yüzden okulun yurdunda kalır ve ilesini görmek istemezdi.

Bu sırada doktor gelmişti bile. Alex ile Karl doktor ile konuşurken dream George un olduğu odaya girdi. Ve çoktan giyinip ayağa bile kalkmıştı. "Ne çabuk toparlandın?" George gülümsemeye çalıştı. "Alt tarafı uyku felci. Kalp krizi falan değil ya."

"Neyse. Sapnap bizi arabayla almaya gelicek."

George telefonunu da masadan aldı ve kapıya gitti. "Arabası var mı?" Dream bir süre durdu. "... Orası biraz karışık da." George kafasını salladı ve odadan çıktı. İki çocukta George a ölesiye sarıldı. Dream söylenmeye başladı. "Sanki ölümden döndü he." Karl hemen dream in yanına geldi. "Peki sen George un evinde napıyordun popüler çocuk?" Dream hiç gerilemeden konuştu. "Orası uzun hikaye~"

George ikisinide eliyle itip aralarından geçti. "Tabi tabi.."



"Görüşrüz nick Georhe clay! Görüşürüz nick~"
Alex Karl ın kafasına vurdu. "Gerizekalı iki kere nick dedin?" araba yavaş yavaş uzaklaşıyordu. "Evet?" Karl kendi evinin anahtarlığını çıkardı ve sokağın içine doğru yürümeye başladıktan sonra arkasında kalan Alex ona bağırdı. "HAYIR SAKIN. SEN CİDDİ MİSİN ONLA ASLA OLAMAZSIN." Karl sinirle Alex e döndü. "SEN ÖYLE SAN BE. HADİ EVİNE NAŞ NAŞ."

(Y.N. Bu arada Karl ile Alex evlerine gidiyor yurda değil çünkü uzaklaştırma almışlardı ya o yüzden sapnap in neden zaten eve gitmediğini anlayabilmişsinizdir. Dream ise gidecek bir ailesi yok.)

"Nick benim evim şurda dönünce zaten sokağa hiç girmene ger-" clay eliyle onu susturdu. "Shhhhh ben biliyorum senin evini ben tarif edicem. Sapnap apartman kapısına kadar git. Bak şuradaki apartman." Clay in eliyle gösterdiği yere sürdü sapnap.

"Bıraktığın için sağol nick! Sizinde barışmak için birsürü zamanınız var artık görüşürüz." giden arabaya el salladı George ve anahtarlığını çıkardı...




OFFF sonunda amk sonunda yemin ederim sonunda yazım yanlışım varsa affedin kontrol edemeden atıcam çünkü dayanamıyom uyucam bay

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Boy in a DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin