Çöplük

522 51 72
                                    

Herkes bişeyler içtikten sonra dağılmıştı. Ama sapnap ve dream ın arası o kavgadan sonra biraz kötü gibiydi. Bu yüzden dream ın yurda gelmemesini takmamıştı. Siyah kanatlarıyla süzlerek binaların tepesinden George u takip ediyordu dream.

Uçabilme özelliğini o da yeni keşfetmişti. Bu yüzden havada bir kargaya çarptığında George yukarı baktı. Hemen bir bacanın arkasına oturdu. "Bunlar ne lanet kanatlar..." George yürümeye devam edince o da kanatlarını açtı ve anında yere düşmeye başladı. "HASSİKTİR HASSİKTİR HASSIKTIR."

Bir çöp kutusunun üstüne düştüğünde George bişeyler olduğunu anlamış ve o taraflara doğru bakmaya başlamıştı. "Hey? Orda biri mi var?" Dream şimdi sıçtığını anladı. "Dream? Burda ne işin var?" Çocuk üstünü silmeye çalışırken George şaşkın bir şekilde bakıyordu. "Uhh- sadece buralardaki bir terziden formamı alıcaktım. Bu kadar." George şüpheli bir şekilde dream e baktı. "Okulun forması yok ki." Dream hemen cevapladı.

"Basketbol forması. Evet basketbol."George Dream ın üstüne baktı." Pekiii çöp kutusuna ayağın takılıp düşmüş olamazsın heralde?" George Dream ın omzundaki kağıdı aldı ve yere attı."Yani bir... Bir köpek beni kovalamaya başladı ve bende çöp de saklanmak zorunda kaldım çünkü çok fazla havlamıştı. O gidince de çıkmaya çalıştım ama daha da içine düştüm ve sonra çıktım ve sonra da senle karşılaştım."

Dream o kadar hızlı ve devrik cümle kullanarak konuşmuştu ki George zar zor anlamıştı." İçki sana fazlamı vurdu dream?" George tek kaşını kaldırarak konuştu." Ne? Hayır hayır. Sadece biraz fazla şanssızım." George Dream ın üstüne bir daha baktı." Böyle dolaşmayı planlamıyorsun heralde? İstersen sana giysi verebilirim evim şurda."

George parmağıyla bir apartmanı gösterince dream orada mavi bir ışık dalgası olduğunu gördü. Sanırım sadece o görebiliyordu. 'Sanırım evinde bir tür büyü var. Bu da evine insan formumda girmek zorunda olduğumu gösteriyor. Yani orada rüyasını emmek imkansız. Aslında şuan etrafta çok insan yok. Ama ya uyanınca herşeyi hatırlarsa? Şuradaki dükkandan birileri çıkarsa?' "Evet. Terziye böyle girersem beni kovarlar büyük ihtimalle." elini ensesine koydu ve güldü. "Senin için sorun olurmu?"

George gülümsedi. "Hayır hiç sorun olmaz." Dream de gülümsedi ve apartmana doğru yürümeye başladılar. "George. Teşekkür ederim." Çocuk anahtar ile kapıyı açmaya çalışıyordu. "Rica ederim. Ve teşekkür edip durma." Dedi ve güldü George. Dream ise yavaştan pişman olmaya başlamıştı. George çok iyi biriydi. Bunun başka bir yolu olmalıydı. George içeri girdi ve yukarı çıkmaya başladı. Dream ise onu takip ediyordu.

Ve George un dairesine geldiler. Kapıyı açıp içeri girdikten sonra George hemen içeriden kiyafet getirdi. "İstersen duş alabilirsin. Bunları da duş aldıktan sonra giy." Dream kiyafetleri aldı ve George un işaret ettiği yöne doğru gitti. Lavaboya girdi ve kapıyı kapattı. Suyu açıp ılıttı. Zaten hızlı duş alan biriydi

Bir kaç dakika sonra duştan çıktı. Bir anda aklına büyü türü bir şey olabileceği geldi. Banyonun etrafına bakınmaya başladı. Musluğun yanında sarı bir kağıt vardı. Üstünde kırmızı bir tür yazı vardı. "Acaba..." Elini ona attığı an şimşek tazrı sarı bir ışık odayı kapladı ve dream geriye doğru düştü. "Hey. Orda iyi misin?" George sesi duyup ona sealenmişti. "Eve-" Musluğa baktı ve sözü kesildi. Bir gün boyunca en fazla ne kadar şanssız olabilirdi ki?

"Hayır değilim. Sanırım musluğu kırdım." Ayağa kalktı ve musluğu inceledi. "Ah o mu. Banyonun musluğu zaten kırıktı yani bazen çıkıyor gelip hemen düzelteyim." George kapıyı açtı ama Aralık bıraktı. Az kalsın unutuyordu. "Havlunu üstüne sar da geleyim." Dream hala fışkıran musluğa baktı ve köşeye geçip havlusunu aldı.

George dream e bakmamaya çalışarak musluğun başını geri taktı. Ve ucu çıkan sarı kağıdı geri taktı. "Tamamdır. Kusura bakma o musluğu bir türlü yaptıramadım." George tekrardan dışarı çıktı. "Sorun değil." Kapıyı kapattı ve kurulanıp temiz kiyafetleri giydi. George ondan baya kısaydı. Ama genelde bol giyindiği için dream e olmuş gibiydi.

Salona gitti ve George u bilgisayarda otururken gördü. "George. Bir şey sorabilir miyim?" Çocuk kafasını salladı ve dream e döndü. "Banyondaki o sarı kağıt da ne?" George bilgisayarını kapattı ve tekrar dream e döndü. "Bir tür büyü engelleyici sanırım. Ben fazla inanmam öyle şeylere. Ama annem onu takmam için ısrar ediyor. Noldu?" Dream koltuğa oturdu. "Şey dikkatimi çekti de o yüzden."

Çocuk dream in karşısındaki koltuğa oturdu. "Dream. Cidden neden bu saatte çöpün içindeydin. Yalan söylediğin belli oluyor." Dream genelde yalan söylemekte çok başarılı bi insandır ama George bunu yememişti. Neden bu kadar üstüne gittiğini de bilmiyordu aslında. Özel birşeyse dream ın üstüne fazla gitmiş olacaktı.

"Dedim ya. Bir köpek vardı ve bana doğru koşunca kendimi içine attım." George üstüne fazla gitmek istemedi. "Peki anlatmak istemiyorsan sende kalsın." Dream dayanamadı. "Aslında sapnap ile aramız biraz kötü... Yani baya. Bende yurda geri dönmedim ve seni yolda görünce biraz takip etmiş olabilirim." George takip etme kısmını duyunca öksürdü.

"Ne- Her neyse çöpün içinden çıkan adam neler yapmaz. Aslında birşeyler içerken iyi gibiydiniz." Dream biraz geriye yaslandı. "Yani. İyi gibiydik sadece. Çok da bi sorun yok bir kız yüzünden..." George onun adına üzülmüştü. Tabi dream ın yalan söylediğini bilse gram üzülmezdi. "eee? Yurda dönücekmisin?" Dream nefes verdi. "Genelde kavga ettiğimizde yurda dönmeyen kişi benimdir. Yani kovulan kişi. Ve genelde dışarıda kalırım. Sabaha zaten okula giderim ve o gün barışırız. Ama yarın okula gidemeyeceğime göre. Gönlünü ALICAM beyefendinin." George bu ikisinin nasıl bir arkadaşlığı olduğunu sorguladı.

"Ne? Dışarıda mı kalırsın?" Dream başını salladı. "Evet ve zaten buna küçüklükten alışkınım... Neyse ben artık gidiyim temiz kiyafet için teşekkürler." Dream her ne kadar gülümseyerek kapıya yönelsede George bu duruma üzülmüştü ve onun kolundan tuttu. "Bu saatte dışarıda kalamazsın. Bugün burda kal. Y-yani istersen." Dream bu teklifi hiç beklememişti. Gözleri büyüdü.

Bir süre öylece düşündü. Aslında dream için herşey iyiydi. Bu George ile yakınlaşması için harika bir fırsattı. Ama sapnap in söylediklerini düşündü." Cidden mi? George sen çok iyi bir insansın." Bu çocuğun çok iyi kalpli olduğunu farketti ve üzüldü. Neden başkası değil de oydu? George u kırmak istemiyordu. Hemde hiç. Ona teşekkür manasında sarıldı.






Yazamadım gene bölüm 1 2 hafta özür dilerim. Keşke sebebini yazabilsem ama şuan 900 kelime oldu sebebini yazarsam 1500 olur amk NDSJSŞSBDŞDJDLDDJ

Nese olabildiğince güzel yazmaya çalıştım dream in artık biraz daha iyi niyetli olduğunu gördük üzüldüğünü gördük. (bi zahmet) sorunuz varsa Anlamadığınız bi yer varsa yazın. Bölümlere her ne kadar ısınamasamda atçam amk banane.

Nese gidiyom hadi bb

Boy in a DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin