החוקים של קייט- פרק 17

5.4K 341 78
                                    

ממליצה לקרוא ביחד עם השיר :)
_________________________
״קייט, חכי!״ קיילה צועקת מרחוק, מנסה להשיג את קייט.

״חכי!״ היא מגבירה את קולה, רצה בין מאות התלמידים שבמסדרון ועוקפת ללא בושה.

״קייט!״ היא קוראת.
קיילה מבחינה בקייט שנכנסת לשירותי הבנות.

״מי זה היה?״ קיילה שואלת, מביטה בקייט שנשענת על אחד הכיורים.

היא מחכה לתשובה.

״הוא...״ קייט ממלמלת, מרימה את מבטה לעבר המראה שמעל הכיור, ודרכה רואה את השתקפותה של קיילה שעומדת מאחוריה.

*פלאשבאק*

״שלום.״ מחייכת קייט לכיתתה החדשה.
שוב עברה מקום.

״קייט, שבי בבקשה ליד דניאל.״ המורה מצביע לכיוון נער כבן 16 שיושב באמצע השורה השלישית, עינייו חומות ושיערו שחור.

היא פוסעת בשתיקה והמורה ממשיך.
לפי המבטים שהיא מקבלת משאר בנות הכיתה, היא מבינה שלשבת שם לא יעשה טוב למעמדה בכיתה.
מבטי הקנאה של הבנות מסגירים זאת.

״דניאל שיין.״ הוא מחייך אליה.

״קייט סמית׳.״ קייט עונה לו בחיוך ביישני, ממקמת את עצמה.

***
״שלום לך.״ דניאל מחייך, רוכן ומנשק את קייט.

״שלום גם לך.״ קייט מחייכת וזזה מעט לצד, מאפשרת לאחד מתלמידי בית הספר לגשת ללוקר שלו שנחסם על ידי גבה.

״שלושה חודשים.״ דניאל מחייך חיוך שובב ומוציא מכיסו האחורי קופסא קטנה וורודה, מעוטרת בסרט לבן.

״שלושה חודשים ביחד.״ קייט מחייכת, חושפת שיניים לבנות.
היא פותחת את הקופסא בעדינות, מגלה בפנים שרשרת כסופה עם מפתח סול מוזהב עליה.

״תסתובבי.״ דניאל מורה, והיא מסתובבת, לוקחת את שיערה לפנים כאשר הוא עונד עליה את השרשרת.

היא מסתובבת ומנשקת אותו. ״המתנה שלך בקרוב.״ היא קורצת לו ופונה לשיעור הבא.

*
׳סוף סוף נגמר יום הלימודים המייגע.׳ קייט חושבת כאשר נכנסת לחדרה לאחר יום לימודים של 9 שעות.

השעה היא ארבע אחר הצהריים, ולכן היא מאפשרת לעצמה שעה וחצי של שינה.

היא מתעוררת ומתקלחת.
מלתבשת בשמלה לבנה ופרחונית ונעלי בובה ורודות.
ידייה כורכות סל פיקניק גדול, אותו הכינה מבעוד מועד לפיקניק לשפת האגם שאותו תיכננה על מנת לחגוג את שלושת החודשים שלהם ביחד.

היא מביטה במראה, נזכרת כמה מאושרת הייתה כאשר אמה הודיעה לה שהפרבר הקטן שבו הן גרות כרגע, לא רחוק ממנהטן, הוא בהחלט מקום שבו הן יישתקעו עוד לזמן רב.

החוקים של קייטWhere stories live. Discover now