״זאת?״ קיילה הושיטה קדימה שמלת מיני שחורה,מאחד המדפים בחדר הארונות של קייט.
״לא.״ קייט ענתה.
״וזה?״ קיילה הושיטה שורט ג׳ינס קצר מאוד,ומחוך לבן.
״קיילה,כשנרצה להזדיין ולא לצאת לקולנוע,אני אודיע לך.״ קייט עשתה פרצוף ציני,ובתגובה קיילה גילגלה עיניים והחזירה את הבגדים בחזרה למדפים.
קייט קמה מהפוך שבחדר הארונות הקטן והוציא את המחוך הלבן שקיילה הציעה שניות קודם לכן, וחצאית בהירה ופרחונית בגזרה גבוהה שהגיעה לה עד חצי הירך.
״טוב.״ קיילה החמיצה פנים,לאחר שהבינה שקייט לא תוותר לה.
לאחר מכן דיאנה סילסלה לקייט את הקצוות של שיערה הפזור,ואיפרה את עינייה בצללית בהירה,קצת סומק וקו איילינר דק.
על רגלייה, קייט החליטה לוותר על העקבים לטובת נעלי בובה לבנות עם ציפויי לקה.
***
מבחוץ נשמעה צפירה של מכונית.
״זה בטח טיילור!״ דיאנה חייכה,כשהבנות ישבו ופיטפטו בחדרה של קייט.
״חכו רגע.״ קיילה ניגשה לחלון,לבדוק.
״כן,זאת המכונית של טיילור.״ קיילה אישרה.
״טוב אז זזתי,תישארו פה עוד כמה שתירצו אצלי,תרגישו בבית.נדבר.״ קייט אמרה ואספה את הטלפון שהיה מונח לצידה.
״ביי,תהנו.״ דיאנה וקיילה חייכו.
קייט יצאה מביתה בקלילות.
טיילור כבר חיכה מתחת לביתה במכונית המאזדה שלוש השחורה שלו.
״היי.״ היא חייכה אליו כשנכנסה למושב על יד הנהג.
״היי.״ הוא חייך בחזרה אלייה,חושף שיניים לבנות.
״את נראית מדהים.״ טיילור חייך,מובך קלות.
״אתה צריך להודות על זה לקיילה ודיאנה.״ קייט חייכה,מובכת גם היא.
״וגם אתה נראה טוב.״ הוסיפה.
רוב הנסיעה לקולנוע עברה ביניהם בשיחות חולין קלילות,אך האווירה הייתה מעט מתוחה.
מידי פעם קייט הגניבה מבט חטוף לפניו היפייפיות של טיילור,כשהוא לא שם לב,והוא עשה את אותו הדבר.
כעבור כרבע שעה של נסיעה הם הגיעו לקולנוע.
״אז מה נראה?״ טיילור שאל כשהוא וקייט התקדמו בתור לקופות.
״ ׳שכנים׳ ,עם זאק אפרון!״ קייט ישר קפצה בהתלהבות שגרמה לטיילור לצחוק.
״שני כרטיסים ל ׳שכנים׳ .״ טיילור אמר לבחור שעבד בתור הכרטיסן בקופה.
הבחור,שנראה כבן תשע עשרה,ניסה להתחיל עם קייט,שהתעלמה מהניסיון וטיילור כמעט איבד את זה וחנק את הבחור מול כולם.
׳תתאפס על עצמך! היא אפילו לא חברה שלך!׳ טיילור חשב לעצמו.
הם התיישבו באולם החשוך שאליו נכנסו באיחור קצר,אך הפרסומות עדיין הוקרנו.
על ברכיו של טיילור הונח קרטון פופקורן זוגי ענק שאותו קנו מספר דקות קודם לכן.
האווירה היתה קלילה,הם הרגישו ביניהם כמו זוג חברים טובים שיצאו לבילוי משותף,זה היה נכון אך בנוסף לכך באה העובדה שלשניהם היו רגשות עזים אחד לשנייה.
״וואו,וזאת הסיבה שזאת אפרון הוא אחד השחקנים האהובים עליי.״ קייט צחקה כשיצאו מהקולנוע,עדיין צוחקים ומתלהבים מהסרט המצחיק שראו.
״כן...אני גם מת עליו.״ טיילור צחק,עדיין.
האווירה בנסיעה בחזרה הביתה הייתה הרבה יותר נינוחה ומשוחררת,וטיילור וקייט דיברו כמעט על כל דבר אפשרי,וצחקו מרוב הדברים שנאמרו.
הוא החנה את האוטו על יד ביתה.
״תודה,ממש נהניתי.״ קייט חייכה.
״גם אני.״ טיילור חייך.
לפני ששניהם הבינו מה קורה,ידו השמאלית של טיילור הסיתה הצידה,מאחוריי אוזנה את שיערה הזהוב של קייט ומשכה אותה לנשיקה לוהטת.
קייט המופתעת,חייכה תוך כדי הנשיקה,מעמיקה אותה וכורכת את ידיה סביב צווארו.
לפתע היא התנתקה ממנו,והתקשתה,כאבן.
״א..אני מצטערת,לא הייתי צריכה לעשות את זה...״ היא מלמלה,משפילה את מבטה.
טיילור קפא.
היו לו רגשות כלפיה,והוא חשב שגם לה יש רגשות אליו. ובכן,לא שהוא טעה,אבל היא פשוט שברה אותו.
״קייט,אני -״
״לא טיילור,אני מצטערת.זה לא היה במקום.״ היא קטעה אותו בקרירות,אוספת את חפציה ויוצאת.
״קייט.״ טיילור מלמל,אבל היה מאוחר מידי.הדלת כבר נטרקה מאחוריה.
לבחור המסכן לא נשאר דבר אלא לנסוע בחזרה הביתה,שבור.
״דאמיט! הייתי חייב לדפוק הכל!״ הוא דפק אגרוף לכיוון משענת היד.
קייט יצאה מהאוטו,מסתובבת לכיוון ביתה...
הדמעות כבר זלגו במורד פניה.
״ידעתי שאסור לי להתאהב!״ היא צעקה לאחר שנכנסה בוכה,טורקת את הדלת מאחוריה.
---------------
מצטערת שעלה ממש באיחור,היה לי עומס ענקי השבוע...
YOU ARE READING
החוקים של קייט
Novela Juvenilקייט סמית׳ בת ה17 היא נערה יפייפיה שכל מה שהיא רצתה בחיים היו חיים נורמאלים,כמו של כל נערה מתבגרת. היא השביעה את עצמה עוד בגיל 10 שלא משנה מה,היא תיצמד לחמשת החוקים שלה שגרמו לה לשמור על שפיותה במסגרת חיי ה״דפוק וסע״ שלה... אך האם היא תצליח לשמור על...