החוקים של קייט- פרק 12

4.8K 294 68
                                    

״מה לעזאזל קר-״ קיילה נכנסה בסערה לחדרה של קייט,קוטעת את עצמה.

כשהבחינה בקייט שוכבת על המיטה,עיערה מבולגן והיא בוכה אל הכרית,היא התיישבה בשקט על ידה,מלטפת את ראשה.

לאחר כמה דקות,היא נרגעה מעט.

״טיילור חזר הבייתה בעצבים,הוא מלמל משהו על זה שהוא אידיוט ודפק הכל...מה קרה?״ קיילה שאלה,מושיטה לקייט כוס מים קרירים.

״הכל היה בסדר...בערך..״ קייט לחשה.

״ראינו ׳שכנים׳ אחרכך הוא הסיע אותי הבייתה,ו...התנשקנו.״ היא פלטה אנחה לאחר המילה האחרונה.

״אז למה שניכם עם פרצוף של ׳היא/הוא זיין/זיינה את החבר הכי טוב שלי?״ קיילה שאלה,בדרך שחשבה שתגרום לקייט לצחקק מעט.

היא צדקה,וקייט פלטה ציחקוק חלוש.

״כי...אחרכך אמרתי לו שאני מצטערת וזאת הייתה טעות,ולפני שהוא הספיק להגיד לי משהו אני קמתי ויצאתי.״ היא יבבה,דמעה נוספת זולגת במורד לחייה.

״אבל חשבתי שאתם מחבבים זה את זו...מה השתבש?״ קיילה שאלה.

קייט התלבטה בראשה למספר שניות,חושבת האם לחשוף את סודה הגדול.

״יש משהו שלא סיפרתי לך,באותו יום,במרפסת.״ היא לחשה,כמעט לא ניתן לשמוע את קולה.

קיילה רק הביטה בה בשתיקה,מאפשרת לה להמשיך את דברייה.

״בגיל 10 הבטחתי לעצמי שבגלל השגרה הדפוקה שלי,אני אצמד לכמה חוקים משל עצמי,שיגרמו לי לא להיתחרפן בשגרה הזאת של לעבור כל חצי שנה למקום אחר...״

קיילה בהתה בה,מחכה להסבר.

״הראשון הוא לא להתאמץ למצוא חברים,כי במקרה שלי אני אאבד אותם תוך כמה חודשים...

השני הוא לא להיפתח לאנשים יותר מידי...

״

היא עצרה את עצמה,מתלבטת האם להמשיך.

״השלישי היה שלא להתחבר יותר מידי עם חברות...מה שלא קיימתי,כי אני לא רוצה לאבד אותך...״

הפעם קיילה חייכה,למשמע הדברים של קייט.

ואז הייתה שתיקה ממושכת יותר מהקודמת...

״הרביעי והאחרון היה שאסור לי להתאהב,כי לא משנה מה יקרה...אני אאבד אותו.״

שתיקה.

קיילה הביטה בעיניים פעורות,וזאת הייתה תגובה דיי נורמאלית למי ששמעה עתה את כל הדברים האלו.

לא נשאר לה הרבה לעשות,או בעצם היא לא ידעה מה לעשות...

לא בכל יום חברה שלך אומרת לך שהיא נפגעת מאהבה,חברים,קירבה ואמונה באנשים.

החוקים של קייטWhere stories live. Discover now