החוקים של קייט-פרק 2

9.1K 393 51
                                    

מכונית הב.מ.ו האדומה והספורטיבית חנתה לא רחוק משער הכניסה.

״טוב פה לא יהיה משעמם...״ קייט העיפה מבט מסביב.

היא יצאה מהמכונית בטריקת דלת.

עקביה נוקשים בעוד היא צעדה על המדרכה כשעוד שלוש מאות שמיניסטים מסביבה, מתרוצצים נרגשים לתחילת הלימודים.

עיניה סרקו את האזור בעוד היא עשתה את דרכה לעבר חדר המנהל, לרישום.

מבטים של בנים היו נעוצים בה ומבטי קנאה היו נעוצים עליה מחלק מהבנות, בעיקר בגלל בגדיה, תיקה והמכונית הבכלל לא זולה שחנתה בחוץ, יחד עם הרבה גרוטאות ומכוניות יד שנייה מסביב.

״אימות רישום?״ קייט שאלה את המזכירה שישבה בתוך החדר החנוק מריח העישון של הסיגריה שהייתה אצלה בפה, והמזכירה אדומת השיער דיברה בטלפון בחופשיות בוטה.

המזכירה הצביעה על חדר מעבר לשולחנה- ׳מנהל׳.

קייט דפקה על דלת הזכוכית העבה בעדינות.

״כן?״ קול גברי נמוך יחסית קרא מבעד לדלת.

היא נכנסה.

״שלום אני קייט, ובאתי לרישו-״

״כן קייט שלום, אני כבר מיודע, דיברתי עם אימך לפניי יומיים.״ המנהל קטע את דבריה, קם מכיסא העור המשרדי שלו ולחץ את ידה.

״רק תחתמי פה בבקשה.״ המנהל הושיט לעברה מסמכי תיק אישי.

״תודה.״ הוא אמר לאחר שקייט העבירה לו את הדף והוא שם את התיק האישי איפשהו מאחור, בתוך ארונית של תיקים אישיים עם האות ס׳ , כלומר סמית׳.

״הספרים שתצטרכי השנה כבר נמצאים אצלך בתוך הלוקר, תוכלי לקחת אותם כבר עכשיו....ובהצלחה.״ המנהל חייך לעברה והושיט לה דף מערכת.

״תודה.״ קייט לקחה את הדף ויצאה מהחדר.

לאחר שלקחה את הספרים שתצטרך לשיעורים הראשונים, היא פנתה לשיעור הראשון שלה- כימיה.

היא התיישבה בשורה אחרונה ליד נערה בשם ׳קיילה׳ אותו שמעה מהשיחה של קיילה עם בנות נוספות.

״היי אני קיילה.״ קיילה חייכה לקייט חיוך מתוק.

קיילה הייתה בעלת מראה בובתי ומהפנט לחלוטין.

עינייה היו בצבע דבש, שיערה היה בצבע שטני בהיר ומעט גוונים בהירים יותר וצבע עורה היה שחום מעט.

״קייט.״ היא חייכה אליה בחזרה.

״אז אני מבינה שאת חדשה פה?״ קיילה שאלה.

״כן...״ קייט ענתה.

״טוב אז אני אשמח לעזור לך בכל מה שתצטרכי, ברוכה הבא-

״שיט.״ קייט קטעה את דיבורה השוטף של קיילה.

קיילה מייד שמה לב על מה נחו עינייה של קייט.

החוקים של קייטWhere stories live. Discover now