החוקים של קייט- פרק 10

5.4K 311 27
                                    

הפרק הזה מוקדש ל Meidan Hemo המדהימה שאחראית על הכריכה המהממת והחדשה של הסיפור. 3>

תהנו :)

------------------------------------

״מה נראה לך?!״ לקסי צווחה על קייט, כשפניה מאדימות מכעס.

״אני ממש מצטערת,אמרתי לך,לא ראיתי אות-״

״אני לא צריכה את הסליחות שלך!״ לקסי קטעה את קייט בשחצנות.

היא לא רצתה להיתקל בלקסי,אבל קרה מה שקרה וכעת היא ניסתה לבקש סליחה...

היא לא האמינה שלקסי כועסת עליה כל כך על משהו שלא קרה בכוונה.

׳דרמה קווין׳ קייט חשבה לעצמה וגילגלה עיניים.

שפתיה של לקסי החלו להתפרס לחיוך ערמומי.

״את יודעת, הסקס עם טיילור אתמול היה כזה כיף. הבחור יודע לדפוק כמו שצריך.״ לקסי חייכה,היא ניסתה לגרום לקייט לבכות,או להתחרפן או להתעצבן אבל לצערה לא קרה אף אחד מהם.

קייט רק הרימה גבות וגיחחה.

״אני בתוכה שנהנת לחלום על זה בלילה,אבל אפילו אם את תבואי ערומה,טיילור עדיין לא ירצה אותך.

אה רגע,בעצם זה כבר קרה אתמול במסיבה.״ קייט נתנה ללקסי מבט קר וחודר.

לקסי,שהבינה שאין לה סיכויי לנצח באותו המצב,החליטה לעזוב.

״איכס,הקפה פה מגעיל,והאנשים בכלל!״ היא צווחה והסתובבה על עקביה פונה לעבר היציאה במלמולים של עד כמה המקום מעופש ומגעיל ועל כך שרגלה לא תדרוך שוב במקום הזה.

״וואו! פשוט הראת לה!״ פייטון צחקה כקייט ניגשה אל השולחן.

״ראיתן הכל?״ קייט ציחקקה.

״יותר טוב,ראינו ושמענו הכל!״ קיילה אמרה וכולן צחקו.

לאחר שסיימו לשתות את הקפה,הבנות נסעו לבית הספר.

בשעה הראשונה,פייטון ודיאנה הלכו לשיעור משותף אלגברה,וקיילה וקייט לשיעור אזרחות אמריקאית.

״תזכירי לי למה לא הברזנו?״ קיילה גנחה בלחישה לקייט,באמצע השיעור.

מר דונסן,המורה לאזרחות,היה מורה שהאמין בשיטה המיושנת ולימד בשיטות מיושנות שכללו ספרים מעופשים ושפה גבוהה שאף אחד מהתלמידים לא הבין.

״כי את צריכה לסיים בית ספר,ונכשל לא יעזור לך בתעודה.״ קייט ניסתה לעודד את קיילה.

״איך את יכולה להיות כל כך אופטימית?!״ קיילה גנחה ונמרחה על השולחן.

״מיס סמית׳ ומיס מורגן,כזכור לי זהו אינו שיעור פיטפוטים חסרי תועלת והשכל.״ מר דונסון העיר להן,שוב,בשפה שאף אחד לא מבין.

הן השתתקו אך כשאשר הוא הסתובב,קייט הרימה גבה וקיילה ושאר התלמידים צחקו.

״היי.״ טיילור חייך כשקייט התיישבה לידו בשיעור ביולוגיה.

״היי.״ היא חייכה בחזרה והתיישבה לצידו.

״היום נתחיל את הפרוייקטים שלכם בזוגות, שיהוו ארבעים אחוזים מהציון הסופי שלכם השנה.״ מיסס ג׳קינס נכנסה לכיתה ואמרה.

מרחבי הכיתה נשמעו אנחות תסכול.

״אני מציעה שבהמשך השיעור תתחילו לעבוד על הפרוייקט ולא תדברו.״ המורה הזעפנית אמרה והתיישבה על הכיסא שלה בשילוב ידיים.

רוב התלמידים גילגלו עיניים והאחרים פלטו אנחת תסכול נוספת.

בהמשך השיעור,טיילור וקייט תכננו את הפרוייקט,וכאשר השיעור נגמר,הם סיכמו שיפגשו בביתו של טיילור ובייתה של קיילה גם כן בעוד יומיים, בשביל להכין את העבודה.

קייט כבר הייתה בדרך לצאת מהכיתה.

״קייט?״ טיילור שם את ידו על כתפה והיא הסתובבה.

״אמ...תירצי ללכת איתי היום בערב לסרט אולי?״ טיילור חייך במבוכה.

״כן.״ קייט חייכה ולחיה התלהטו. למעשה,היא הרגישה כאילו כל גופה בוער מהתרגשות.

״אז...אני אבוא לקחת אותך בשמונה,קיילה כבר תסביר לי איך להגיע אלייך.״ הוא חייך ויצא מהכיתה,מצטרף לכריס וגורדון שבדיוק עברו ליד.

״ישלי היום דייט עם טיילור!״ קייט קפצה על קיילה,כשהיא ודיאנה עמדו ליד הלוקרים ודיברו.

״והוו.״ הן קפצו בהתלהבות.

״מתי ואיפה?״ קיילה שאלה בהתלהבות שגרמה לקייט ודיאנה לגחח.

״בשמונה לקולנוע.״ קייט חייכה והסמיקה.

״נבוא לעזור לך לבחור בגדים בשבע.״ דיאנה אמרה.

״כן,נלביש איתך במשהו סקסי.״ קיילה אמרה ועשתה פרצוף ערמומי.

״אויי לא,אל תחשבי על זה.״ קייט אמרה ושלושתן צחקו.

החוקים של קייטWhere stories live. Discover now