II.

5K 362 173
                                    

Selam iki bölüm birden atıyorum ki konu erkenden otursun 💙🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam iki bölüm birden atıyorum ki konu erkenden otursun 💙🦋

O kadar heyecanlıyım ki anlatamam ✨

İyi okumalar💙🦋

****

Soğuk havaya sigarasının dumanını üfledi. Siyah çekik gözlerini kar ile örtülmüş yolda bir süre tuttu. Şu an bir çok kişiye huzurlu hissettiren bu görüntünün üzeri gece kana boyanacaktı. Bu yüzden belki de fazla anlam yüklemeden telefonuna geri çevirdi bakışlarını. Duygulara uzun zamandır önem vermiyordu. Aslında anlaşılması zor bir insan değildi. Aile ve dostluk ilişkilerine önem verirdi ama içinde bir yanı hep eksik hissederdi. Bu da istediği hayatı yaşamadığından kaynaklanıyordu. Hayallerinden çok başka yöndeydi.

Arama butonunu yenileyip, yeni inen haberleri üstün körü okudu. Ölüm, ölüm ve yine ölüm farklı hiç bir konu yoktu. Kısır bir döngünün içindeydiler.

"Kutay donmadın mı oğlum? Ne yapıyorsun? "

Ellerini birbirine sürtüp yanına kadar gelen Şafak'ı izledi. Belki de onlar olmasaydı çoktan kafayı yemişti.

"Sigaraya çıktım. "

O da cebinden paketini çıkarıp,içinden bir dal aldı. Çakmağa elini siper ederek sigarayı yaktı. Bir duman alıp tekrar konuştu:

"Üzerini değiştirmişsin. Nereye gidiyorsun? "

"Kütüphane uğrayacağım. Oradan da Aksu'nun yanına. "

"Yine mi vampirler ile ilgili araştırma yapacaksın? Kardeşim keşke şu varlıklar bir vampir olsalar en azından güzel olurlardı ama maalesef. "

Kutay kuruyan dudaklarını yaladı. O gecenin üzerinden bir ay geçmişti.
Adamın yüzünü, kana susamış hâlini unutamıyordu. O gecenin ardından insanlara kırmızı aydan bahsettiğinde, öyle bir şey olmadığını söylemişlerdi. Bir kan emici tarafından ısırılmıştı ama bedeninde bir değişiklik olmamıştı. Sadece varlığını fazlasıyla hissettiği bir yanma vardı vücudunda. Bir doktora danıştığında, böyle bir durumda yaşamasının imkansız olduğunu söylemişti. Sanki o gece her şey bir halüsinasyon gibi sadece kendisine kalmıştı.

Tamamen şüpheli olan bir gecenin ardından kendini böyle araştırmalar yaparken bulmuştu. Vampirler, zombiler bir yana Yunan Tanrılarına kadar araştırmıştı. Mitoloji ile ilgili de bir çok yazı okumuştu. Kafası hâlâ karışıktı o gece olan bitene spesifik bir cevap alamamıştı. Bir ay boyunca karşılaştığı bütün kızılları incelemiş ama onun gibisin rastlamamıştı. Eğer ki kanıyla beslenmeseydi bu kadar takılmazdı. Fakat merak ediyordu. Neden dönüşmemişti? O neden diğerlerinden farklıydı ve o ormanda ne işi vardı?

"O gece tuhaf bir şeyler oldu. "

"Isırıldığını söyledin ama izi bile yoktu. Cidden inanmak çok zor. "

Şarap Tadında | GAY (Ara verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin