IV.

3.8K 328 105
                                    

Kitabın kapağı güzel olmuş mu? Uygun olsun diye uğraştım biraz 💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabın kapağı güzel olmuş mu? Uygun olsun diye uğraştım biraz 💗

İçime sinmedi çok ama yazdık bir kere haydi bakalımm💙

İyi okumalar ✨

****
Kutay kışlaya adımını atar atmaz ortamdaki gerginliği ve telaşı hissederek adımlarını yavaşlattı. Lapa lapa yağan karın izin verdiği kadarıyla etrafta koşuşturan askerlere baktı. Bir olay olduğu belliydi ama o uykusuz geçen gecesinin ardından böyle bir kargaşanın ortasına düşmek istemediğini düşündü. Sadece düşündü çünkü görevi onu bekliyordu. Bu yüzden hızlı adımlarla ilerledi.

"Asker! "

Önünden geçen er ona doğru dönüp hazır ol vaziyeti aldı.

"Neler oluyor? "

"Bilmiyoruz Komutanım birden yönetim kurulunun toplanacağı bildirildi."

Kaşlarını çattı. Eğer kendisine bile haber verilmeyecek kadar aniyse gerçekten önemli bir durum vardı.

"Tamam gidebilirsin. " asker selam vererek çekildiğinde o da duruşundan taviz vermeden içeriye doğru yürüdü. Üzerindeki siyah üniformayı düzeltti. Kamuflaj kıyafetleri yeteri kadar korunaklı olmadığından yeni yasa ile siyah tim kıyafetleri giyiyorlardı.

Kapıdan girdiği gibi köşedeki tayfanın hararetli konuşmasını görmüştü. Ekrem, Şafak, Eylül ve Hazal'ın sohbetlerinin ortasında yanlarına vardı.

"İddiaya girelim kesin yeni biri geldi-Neredesin oğlum sen? "

Şafak cümlesinin sonunda kendisini fark ettiğinde diğerleri de ona dönmüştü. Hepsine hitaben elini kaldırıp selam verdi. Sonra kafasını duvara yasladı. Çok yorgundu.

"Yolda kaza olmuş. Yollar berbattı. "

"Ben de gördüm iki araba birbirine girmiş. Ama ortada ceset yokmuş.  "

Eylül'ün de onay vermesiyle diğerlerinin ilgisini pek çekmemiş olacak ki tekrar oluşan kaosa dönmüşlerdi. Zaten her gün enteresan bir olay oluyordu. Kimse şaşırmıyordu artık.

"Ben eskisi gibi teröristlerle çatışmak istiyorum. En azından ne olduklarını biliyorduk. Orospu çocuğu ve beyinsizlerdi. Bunlar yine orospu çocuğu ama beyinsiz değiller. "

Herkesin bir şekilde kinli olduğunu görüyordu.Tüm bunlar olmadan önce hepsinin ekipte belirli görevleri vardı. Ekrem Keskin nişancı, Şafak İstihbarat, Eylül kendisi gibi üsteğmen ve Hazal tibbi askerdi. Yıllık izinde olan revircileri ise Necdetti. Ve hepsinin düzeni bir anda bozulmuştu. Kolay değildi.

Hazal'a Şafak da katıldı.

"Gerçekten ya istifa etmek istiyorum. "

Ekrem yerdeki bakışlarını kaldırıp Şafak'a dikti.

Şarap Tadında | GAY (Ara verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin