[1]

2.8K 196 143
                                    

Selammmmm!1!!1!11!1! Yeni bir kurguyla gelmişim gibi bir gece kıps. Umarım beğenirsiniz❤️

Not:Tinderın nasıl kullanıldığı hakkında gram fikrim yok, sadece ordan burdan duyduklarım. Eğer bir mantık hatası falan varsa kusura bakmayın😎

Not2: Arsıza bölüm atacağım söz veriyorum😭

Başladığınız tarihi buraya bırakabilirsinizz🥰

"Merhaba dostlar, kanalımaaa..... HOŞ-GEL-Dİ-NİZ!  Günaydın, iyi akşamlar veya iyi geceler. Artık bu videoyu ne zaman izliyorsanız!"  Devran ellerini saçlarının arasından geçirdi ve devam etti. "Öncelikle 15 bin kişi olmuşuz, vallahi ne desem bilemiyorum. Sağolun varolun!"

Derin bir nefes aldı. "Bugün farklı bir içerikle karşınızdayım. Dürüst olmak gerekirse biraz gerginim." Sağında oturan ancak henüz kadrajda dörünmeyen arkadaşına baktı. "O yüzden bu videoyu Nestle ile birlikte çekeceğiz." Biraz yakınındaki kızın koluna uzandı. Hafifçe çekerek yanındaki koltuğa oturmasını ve kadraja girmesini sağladı. "Beni izleyenler Nestle'yi zaten tanıyordur bu kendisiyle ilk videom değil. Ama yeni gelenler için söyleyeyim. Nestle yani Neslihan benim çok yakın bir arkadaşım." Gözlerini kameradan ayırdı ve Neslihan'a döndü. "Bu videonun ne hakkında olacağını sen söyle güzelim çünkü benim dilim varmıyor." Neslihan güldü. "Ohoo... senin daha söylemeye dilin varmıyor. Neyse söyleyeyim bari. Arkadaşlar Devran..." Cümlesini tamamlamasını engelleyen durduramadığı kahkahasıydı. "Bak bu videoyu çekmekten vazgeçebiliriz ve hiçbir şey olmamış gibi hayatımıza devam edebiliriz. Henüz geç değil." Devran kolunu arkadaşının omzuna attı. "Söyle söyle hadi." Genç kız tekrardan kameraya döndü. " Devran bu videoda Snapchat kız filtresiyle çekildiği fotoğraflarla abaza avına çıkıyor!" Biraz duraksadı. "Böyle sesli söyleyince çok garip oldu lan."

Bu muhteşem fikir Devran'ın aklına 4 gün önce gelmişti. İlk kez üretilen bir içerik değildi ancak sayısı oldukça azdı. Fikrini Neslihanla paylaştığında arkadaşından aldığı ilk tepki ensesine inen sert tokat olmuştu. "Devran sen kafayı falan mı yedin oğlum? Bunun iti kopuğu var sapığı var, Allah korusun ya bir tanesi taksa sana kafayı! Ne olur düşündün mü hiç?"
Devran omzunu silkti. "Abartma kızım ya, ne olabilir en fazla? Daha selam yazmayı beceremeyen dayılar benim peşime mi düşecek?"

Evet, 4 gün önce bunu diyen Devran şu an gerginlikten ölebilirdi.

"Eveeet, çok uzatmadan başlayalım o zaman! Nestle Snapchatini açar mısın canım?"

"Yalvar biraz, açayım."

"Aç işte kardeşim, insan gibi sorduk sana."

Neslihan telefonundan uygulamayı açtı ve arkadaşına uzattı. "İyi al be!"

Efekt yüzüne oturduğunda Devran denemek için bir tane fotoğraf çekildi. İkili teledon ekranına bakarken Neslihan yeniden gülmeye başlamıştı. "Benden güzel oldun lan."

"Giderim var he." Sonra telefonun ekranını kameraya çevirdi. "Erik gibi kütür kütür bir şey olurmuşum kız olsam demek ki."

Fotoğrafı kaydetti ve beyaz tişörtünü biraz aşağıya indirdi. "Biraz da dekolte."

Çektiği sekiz tane fotoğraftan en gerçekçi olan üç tanesini arkadaşı ile birlikte seçtiler. Sırada profil oluşturmak vardı.

Devran ekran kaydını başlattığına emin olduktan sonra telefonundan uygulamayı açtı . E-postasını girdikten sonra profilini oluşturacağı sayfa açılmıştı. "Ne olsun adımız?" Aklına gelen ilk şeyi yazdı. Ayfer Emer.

Kaydır Çıldır|| boyxboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin