"Bu ne tantana kardeşim ya koşa koşa geldim vallahi! Önemli bir şey oldu mu ben yokken? Neler kaçırdım? Niye çağırdın beni?" Neslihan'ın sesi tüm mahalleyi inletiyordu. Manyak kız apartman merdivenlerine oturmuş kendisini bekleyen arkadaşını görür görmez mahallenin başından bağıra bağıra koşarak gelmeye başlamıştı.
Mahalleli kızın bu haline alışık olduğundan kimse garipsememişti. 10 gündür şehir dışındaydı ve o buralarda yokken neler olup bittiğini merak ediyordu.Neslihan arkadaşının yanına geldiğinde nefes nefese kalmıştı. "Ayyy, ben geldim!"
Devran yarısını içtiği kolayı nefesini düzenlemeye çalışan arkadaşına uzattı. "Kızım bi soluklan ya! Al, iç şunu!" Bir sıkıntısı olduğu belliydi.
"Bu surat ne ya? Hayırdır?"
Oturduğu basamakta yana kaydı. "Gel otur."
Neslihan hırkasının cebinden sigara pakedini çıkartıp ağzına bir dal yerleştirdi ve bir tane de Devran'a uzattı. "Karadeniz'de gemilerin mi battı?"
"Battı vallahi, hiç sorma." Sigarasını yaktı ve içine bir duman çekti. "Kızım bu ne be, ciğer mi dayanır buna?" Öksürdü. "Çok ağır, nasıl içiyorsun?"
"İçiyorum işte, boşver. Ne oldu?"
"Youtube kanalım kapandı."
"Ne demek kapandı? Nasıl oldu?"
"Şu Dağhan mı ne boksa o herifin işi. Şifremi kırdırıp hesabımı silmiş."
"Ben dedim sana sil o videoyu diye!" Ofladı ve kolunu Devran'ın omzuna attı. "Neyse, olan olmuş artık. Üzme kendini be kral. Yenisini açarız."
"Ya yenisi açılır açılmasına da orada dünyanın emeği vardı. Bir de böyle boktan bir şekilde gitmesine üzüldüm." Anca yarısını içebildiği sigarayı yere attı ve ayağıyla ezerek söndürdü.
"Tabii oğlum, az mı sabahladık montaj yapacağız diye ama olan olmuş artık."
"Dalga geçiyor bir de benimle şerefsiz. İlk abonen ben olurum dedi."
"İşte bu yüzden yeni bir kanal açmalısın. İt oğlu itler rahatsız oluyor diye güneş doğmaktan vazgeçmez demişler aslanım!" Elini Devran'ın saçlarına atıp karıştırdı. "Seviyorum seni."
"Ya karıştırmasana kızım saçımı, zaten zor şekil alıyor!" Oflayarak saçlarını eliyle düzeltti. "Hadi sen anlat şimdi de. Neler yaptın?"
"Ayy, çok sıkıldım sensiz! Köye falan çıktık işte başka bir şey yapmadım." Yüzünü bir anda gelen tiksintiyle büzdü. "Tezek temizledim ya!"
"Kıyamam len sana!" Arkadaşının dolgun yanaklarını sıktı. "Oyy sen bok mu temizledin!"
Neslihan, Devran'ın ellerini ittirdi. "Bok içinde boğulursun inşallah!"
Gülüşmeleri kesen Devran'ın telefonuna gelen bildirim sesi oldu. Elini cebine attı ve telefonunu çıkartıp kimden geldiğine baktı.
"Yapıştı sülük gibi haysiyet yoksunu!"
"Kim?"
"Kim olacak, Dağhan mı yarram mı ne boksa."
"Ne yazmış baksana."
@daghanadal31:Naber
Açtın mı yeni kanal🤪
@gungelirdevrundoner:Sanane lan
Açtıysam açtım napıcan
@daghanadal31:Aaa deme öyle
İlk abonen ben olucam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaydır Çıldır|| boyxboy
Teen FictionDevran büyümekte olan Youtube kanalı için video çekerken başına geleceklerden habersizdir. Texting-Metin karışık