"Selam dostlarım, yeni kanalımın ilk videosuna HOŞ-GEL-Dİ-NİZ! Videonun başlığından da gördüğünüz gibi bu videoda kanalımın neden kapandığı hakkında biraz konuşacağım. Başlamadan önce kanala abone olmayı lütfen unutmayın!" Duraksadı. "Yani eğer isterseniz tabii."
Dağhan videoyu duraklattı ve uzandığı yerden kısa süreliğine doğrularak arkasındaki yastığı düzeltti. Videoyu başlattı. Arka planda açık kahve tonlarında bir kapı ve toplu bir yatak vardı. Bakışları arka plandan ayırılıp ekranın merkezindeki Devran'ı buldu. Yakışıklıdan çok sempatikti. Bakışları yavru bir köpeğin bakışlarını andırıyordu. Dağhan bir an onun sakalsız halini hayal etmeye çalıştı ancak hayalinde canlandıramadı.
"Bildiğiniz üzere kanalım kapatıldı. Bunun hakkında bir tweet zaten atmıştım. Yaklaşık 1 aydır da ortalarda yoktum. AMAAA AMAA AMAAA BENİ YIKMAYA ÇALIŞAN ŞEREFSİZLERE İNAT BURDAYIM!" Yumruğunu sertçe masaya vurdu. "BURDAYIM ULAN!" Boğazını temizledi. "Neyse dostlarım. Bildiğiniz üzere yaklaşık 2 ay önce ufak ama travmatik bir Tinder maceram olmuştu. Devran bunu söylerken ekranda o videodan birkaç kesit belirmişti. "Bu videodaki bir eleman videoyu yayınladıktan 2 ay sonra bana ulaştı ve videoyu silmemi istedi. Ben de silmeyeceğimi söyledim. Sonuç olarak fotoğrafını blurlamışım. Abi kafayı mı yedim ben 120 bin izlenmiş videoyu kaldırayım. Sonra tehtid etti beni, biz aşiretiz tüm Hatay'ı üzerine salarım dedi. Yer mi lan Anadolu çocuğu, inanmadım tabii ki." Devran'ın bir anda yüzü düştü. "Sonra kanalımı kapattırdı." Dağhan kıkırdadı. "Ulan kahpe bu videoyu izlediğini biliyorum cevap ver bana, kanalımın şifresini ele geçirdin madem neden kanalı siliyosun puşt videoyu silsene!" Dağhan'ın kıkırtısı kahkahaya dönüşürken videoyu durdurdu. Duymayacağını bilse de ekrandaki çocuğa karşılık verdi. "Sen kaşındın oğlum, ben uyarmıştım seni insan gibi!" Play tuşuna bastı. "Ya o kanala ben gecemi gündüzümü harcamışım emek vermişim, ne gerek vardı ki kanalı tamamen silmene. Artık olan oldu dostlarım burdan devam edeceğiz." Videonun devamında Devran yeni kanalında ne tür içerikler olacağına değinmiş ve kapanışı yaparak videoyu bitirmişti.
Dağhan yorum kısmına girdi.
NDNG Ahmet: Abi çok üzüldüm ama biz kocaman bir aileyiz eskisinden daha güçlüyüz Minecraft videosu çeker misin
Öylesine Biri: Özlettin kendini kral, üzülme yeniden toparlarız adamsın.
ProGamerEyüp1: Abi seni çok seviyorum iyi ki varsın okulda kimse beni sevmiyor ama eve gelip seni izleyince mutlu oluyorum kanalın kapanınca çok üzülmüştüm
YasiyorumBuHayati: Reis Tinder içeriği aşırı iyiydi ya keşke ikincisi gelse yeni kanalın hayırlı olsun bu arada
ToygarOtogar: Kardeşim yeniden hoşgeldin yolun açık olsun
CaresizBok: Yemek yerken izleyecek video bulamıyordum abi nihayet geldin özledik seni❤️
Bu yorumları okuduğunda içten içe çektiği vicdan azabı hafiflemiş gibiydi. Kanalı yeni olmasına rağmen 3 bin aboneye ulaşmış ve olumlu geri dönüşler almıştı.
Bir yorum da kendisi ekledi.
DaghanAdal31: Başarılar umarım bir daha kapanmaz kanalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaydır Çıldır|| boyxboy
Teen FictionDevran büyümekte olan Youtube kanalı için video çekerken başına geleceklerden habersizdir. Texting-Metin karışık