@daghanadal31 hikayene yanıt verdi
Canım çekti
Sen mi yaptın?
@gungelirdevrundoner:Hee ben yaptım
Ben senin yerine de yerim üzülme😆
@daghanadal31:Keşke boş boş videolar çekeceğine yemek kanalı açsaydın kendine
@gungelirdevrundoner:Sanane lan
İstediğimi yaparım
Çok konuşma
@daghanadal31:Ne yükseliyorsun amk kötü bir şey mi dedik
Daha çok abonen olurdu belki🙂
@gungelirdevrundoner:Ben abonelerimle mutluyum
Fikrini de sormadım
---
@nestlehan1:Oğlum
Bu Dağhan bana istek atmış
Kabul edeyim mi?
@gungelirdevrundoner:Amk malı manitasından ayrılmış önüne gelen her kıza istek atıyor galiba
Sen bilirsin
@nestlehan1:İyi edeyim bari
Bize gelsene
Kahve yapariz
Dedikodu varrr ayrıca
@gungelirdevrundoner:Yaparız derken???
Geliyorum yap sen
Ne dedikodusu???!!!!
@nestlehan1:İyi tamam ben yaparım
Sen gel anlatıcam
@gungelirdevrundoner:Ucundan çıtlat
@nestlehan1:Abim o Asu malından ayrılmışş
Bu sefer tamamen bitti diyor
@gungelirdevrundoner:Olm onlar düzenli olarak ayrılıyor zaten
@nestlehan1:Sen bir de detayları duy
@gungelirdevrundoner:Hemen geliyorum
@nestlehan1:Çekirdek kalmamış
@gungelirdevrundoner:Bizde açılmamış paket var ben getiririm
---
Evden çıkıp Neslihanların evine -karşı binaya- geçmesi Devran'ın 2 dakikasını almıştı. Nezih abinin olayını gerçekten merak ediyordu.
Zili çalmasına gerek kalmamıştı çünkü Neslihan kapıyı açmış arkadaşını bekliyordu.
"Hoş geldin dostların en güzeli, en özeli! Geç içeri." Devran içeriye girince kapıyı kapattı. "Kahve suyu koydum."
Devran çekirdeği ve yine evde bulduğu cipsleri arkadaşının eline tututuşturdu. "Sen adamsın."
"Oğlum cips vardı, niye getirdin ki?"
"Ya yeriz işte."
Çoktan duman altı olmuş mutfağa geçtiler. "Nurcan Teyzem nerde?"
"Nurcan teyzen gezenti oldu bu ara, sürtüyor dışarılarda."
"Amaan, iyi yapıyor! Bizim gibi tüm gün evde mi otursun kadın?"
"Haklısın vallahi."
Neslihan kaynar suyu içi granül kahve dolu bardaklara doldururken Devran çekirdeği ve cipsleri tabaklara koyuyordu.
"Sen şu Nezih abinin olayını anlatsana."
"Keyif yaparken anlatmak istiyorum, bekle az."
Masaya geçtiklerinde Neslihan elini çekirdek kasesine daldırıp avucundaki çekirdekleri çıtlarken, Devran kendine bir sigara yaktı.
"Abim Asu'ya yol vermiş! Salak, ağlayarak beni aradı 'Abinle konuş ne olursun eeeğğğe' diye"
"Vay amına koyayım, detayları anlat."
"Abimin gönlü başkasına kaymış."
Devran oturduğu sandalyede dikleşti." Sen ciddi misin?"
"Vallahi, Asu'ya öyle söylemiş."
"Kime?"
"Burası biraz karışık aga. Ben de birkaç tane mesaj gördüm telefonunda. Toparlayarak anlatacağım."
Derin bir nefes aldı. Devran arkadaşını büyük bir merakla dinliyordu. "Abim duşa girmişti. Ben de merakıma engel olamayıp bunun mesajlarına baktım." Neslihan biraz duraksadı. Nasıl anlatacağını toparlamaya çalışıyordu."Ee kızım, anlatsana."
"Abimin gönlü bir erkeğe kaymış."
Devran'ın bunu duymasıyla içtiği kahvenin ağzından ve burnundan fışkırarak çıkması bir olmuştu. Neslihan ona peçete uzatırken ağlamakla gülmek arasında gidip geliyordu. Art arda öksüren arkadaşına bir bardak da su koydu. "Lan, iyi misin?"
Devran kendisini toparlamaya çalışırken eliyle anlatmaya devam etmesi için işaret verdi."İyi misin?"
"Lan iyiyim, Allah aşkına anlat!"
"Anlatacak pek bir şey yok aslında. Ben de çok bir şey bilmiyorum. Ama herif abime baya güzelim, bebeğim, yavrum sıralamış böyle. Dinçer diye birisi."
Devran kıkırdadı. "Bu adam Nezih abiyi çatır çutur-"
"Ulan düzgün konuş."
Elini çekirdek dolu kaseye daldırdı ve bir avuç çekirdeği önüne koydu. "Öpmüştür diyecektim ya. Ne kadar pis düşünüyosun he."
"İnsanın abisi olunca bir garip oluyor kanki. Ne bileyim."
Konuşmalarını bölen kapıdan gelen anahtar sesi oldu. "Kim geldi ki?"
"Annemdir."
"Ben geldim!" diye evin içinde yankılanan ses Neslihan'ın annesine ait olamayacak kadar kalın ve gürdü.
"Aaa abi, sen mi geldin?"
Nezih duman altı olmuş mutfağa girdiğinde yüzünü buruşturdu. "Cam falan bir şey açın yav, bu ne?"
"Hoş geldin Nezih abi."
"Hoş buldum kardeşim." Gözleri Devran'ın kahve lekesi olmuş tişörtüne takıldı. "Nerenle içiyorsun oğlum kahveyi?"
"Sen işe gitmemiş miydin?" diye araya girdi Neslihan.
"Gitmedim bugün. Bir arkadaşla buluştum."
"Kim bu arkadaş abi? Biz tanıyor muyuz?"
"Tanımazsınız. Neyse ben odamdayım, biraz kestiricem. Sessiz olun."
Nezih mutfaktan çıktığında Neslihan mırıldandı. "Biz biliyoruz da o arkadaşı, neyse."
"Ulan." diye geçirdi içinden Devran. "Erkek erkeğe olur mu ya?"
Çok garip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaydır Çıldır|| boyxboy
Teen FictionDevran büyümekte olan Youtube kanalı için video çekerken başına geleceklerden habersizdir. Texting-Metin karışık