12.Bölüm

1.8K 230 65
                                    


"O zaman biz sizi Minho'yla yalnız bırakalım şöyle ufaktan kaçalım daha papaz kaçtı oynayacağız dimi Hyunjin?" Jisung ortamdaki gergin havaya karşı gülümseyerek konuşmuştu.

"Evet öyle Jisung'cum, gidip iskambil kağıtlarını bulalım." İkili ayağa kalktıkları gibi hızlı adımlarla kantinden uzaklaşmışlardı.

"Papaz kaçtı mı? Daha düzgün bir bahane bulamadın mı?" Diye bağırarak gülmeye başladı Hyunjin. Jisung da gülmesine katılmış "Aklıma başka bir şey gelmedi. Yalnız olayın arka yüzünde neler varmış be!" demişti.

"Harbi şimdi ne olacak acaba?"

"Ya sevgili olacaklar ya da daha fazla düşman, bundan sonrası bizi ilgilendirmiyor elimizden geleni yaptık."

"Öyle yaptık aferin bize." İkisi birbirine bakıp gülüşmüş Jisung kalbinin neden bu kadar hızlı attığını anlamaya çalışmıştı. Koştukları içindi evet koştukları için.

❄️

"Seungmin ben seni öptüğümde benden hoşlanıyor muydun? Hayır sen benden hala hoşlanıyor musun?" Minho Seungmin'in önündeki sandalyeye oturmuş bir cevap bekliyordu.

"Ne fark eder? Ben şu an senin düşmanınım ayrıca sevgilin de var. Cevap versem kendimi rezil edeceğim sadece" Seungmin ayağa kalkmış gitmek için uzaklaşmıştı. Minho da ayağı kalkıp önüne geçti.

Herkes kavga çıkacağını bildiği için onlara odaklanmıştı. "Sevgilim yok benim ayrıca sen de düşmanım değilsin. Rezil de olmayacaksın, soruma cevap verebilir misin artık?"

Seungmin çevresinde onu izleyen gözlerden rahatsız olmuş Minho'nun kolunu tutup kantinden dışarı sürüklemişti. Kantindekiler daha demin ne olduğunu algılamaya çalışıyorlardı.

Seungmin Minho'yu bodruma inen merdivenlere götürdü. Buradan kimse geçmezdi. Minho cevabını aldığı gibi Seungmin'e sarılacakmış gibi ona bakıyordu.

"Tamam Minho, seni seviyorum. Yumruk yumruğa kavga ederken de seviyordum, benim odamda bilgisayar oyunu oynarken de. Hatta beni öptüğünde de seni seviyordum."

"O zaman bunu bana niye söylemedin amına koyim? Ben bugüne kadar boşuna mı senin canını acıttım? Madem hoşlanıyordun niye söylemedin?"

Seungmin yandan sırıtmış "Kimse sana gelip bana yumruk at demedi ya da canımı acıt da demedi. Ben benden nefret ettiğini düşünüyordum." demişti.

"Ben seni seviyordum sevmediğim bir kişiyi neden öpeyim ki? Ben senin benden nefret ettiğini düşünüyordum ve kavgalarımız o kadar rutine dönüşmüştü ki alışkanlıktan sana vuruyordum." Minho sinirleri bozulduğu için gülmeye başladı.

Bugüne kadar sevdiği çocuğun canını saçma bir nedenden acıtmıştı. "Peki beni hala seviyor musun Minho? Seon ho ne iş?"

"Seon ho'yu boşver sonra anlatırım." Minho Seungmin'in omzundan tutup kendine çekip ona sarılmıştı.

"Seni seviyorum ve bu anı ne kadar zamandır hayal ettiğime inanamazsın." Seungmin sarılmasına karşılık vermişti. Ne Minho'nun ne de Seungmin'in onca yumruğu hemen affetmeye niyeti yoktu.

"Vay çiftimiz kavuşmuş sıra diğer çiftimizde" Changbin bunu bodrum merdivenlerinden çıkarken demiş ardından yanlarından geçip gitmişti.

Minho ve Seungmin arkasından boş boş baktı.

🕴️

Changbin bu ficin tadı tuzu oldu. Bugünlük bölüm bu kadar

No fight yes kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin