3.bölüm

2K 233 29
                                    


"Gecenin bu saatinde beni araman için gerekli bir neden ver"

Jisung sesini cilveli bir şekilde çıkartmış "Sesini özledim" demişti.

"Dizime geri dönüyorum."

"Tamam tamam no fight yes kiss planımızın 2. aşamasını konuşmak için aradım." Hyunjin göz devirdi. Jisung'u  lisede tanımış çok yakın arkadaş olmuştu ve huylarını çoktan ezberlemişti.

Taktı mı takan kişilerdendi.

"Okulda konuşurduk"

"Olmaz bak şimdi. Minho'ya sanki Seungmin vermiş gibi gösterip dondurma verme planımız işe yaramadı çünkü not kayboldu. Bu yüzden Seungmin'e karşı bir plan yaptım." Kendinden çok emin konuşmuştu.

"Bu sefer dondurmayı Seungmin'e mi vericez?"

"Nereden bildin lan?" Hyunjin bu tepkisine gülmüş "Kerevizsin" demişti.

"Niye kereviz oldum ben şu an?"

"O benim hakaret etme biçimim ableistlik yapmamaya çalışıyorum."

"Amcık bir sus da planı anlatayım." Jisung'un sesi kızgın çıkmıyordu keyif aldığı belliydi. Hyunjin de aynı şekilde gülümsüyordu.

"Hızlı ol 5 dakika sonra kapatırım."

"Seungmin'in masasına aynı Minho'ya bıraktığımız gibi dondurma bırakacağız ve seni affettim yazacağız." Hyunjin kafasıyla onaylamış "Tamam kapatıyorum görüşürüz" diyip telefonu yüzüne kapatmıştı.

Jisung kapanan telefona bakıp küfür etti.  "Yanıma aldığım arkadaşıma bak."

🕴️

Ableist ne demek ve ableizm ne demek bilmiyorsanız dm atın açıklarım.

No fight yes kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin