14.bölüm

1.6K 210 72
                                    


"Jisung niye bu kadar erken geldin? Ben bugün kafa dinleyecektim." Jisung salondan ona bağıran annesini duymazlıktan gelerek odasına girmişti.

Hyunjin'i öpmüştü. Bildiğimiz Hyunjin'i, hani şu 1.79 boyunda sarışın dağ ayısını. Yüzüne tokat atıp olayın etkisinden çıkmaya çalıştı.

Yarın hiçbir şey olmamış gibi davranacaktı. Bunu yaparsa her şey daha çok garipleşebilirdi.

Kapıya yaslanmayı bırakıp yatağına oturdu. Yarın Hyunjin'e ne diyecekti ki? "Şey canım arkadaşım ben senden ufacık hoşlanıyorum da kendimi tutamadım yani mazur gör."

"Mazur gör ne Jisung 2021 yılındayız" Oflayarak yatağa uzandı. "Hyunjin kendine geldi mi acaba?"

"Ne yaptın da kovdu çocuk seni evden?" Annesi kapıyı çalmadan odasına girmişti. Jisung kaşlarını çatmış "Anne en yakın arkadaşından hoşlansan ne yaparsın?" demişti.

Annesi neden sorduğunu önemsemeyip odadaki küçük koltuğa oturdu. "Sevgili olurum."

"Peki sen hiç en yakın arkadaşını öptün mü?" Jisung yattığı yerden doğruldu.

"Evet"

"Sonra ne oldu?"

"Evlenme teklifi etti" Jisung'un şaşkınlıkla gözleri büyüdü.

"Babamla yakın arkadaş mıydınız?"

"Hayır, çocuğun evlenme teklifini reddettim. İlkokulda gelip öpüyor bir de evlenme teklifi ediyor öyle bir adamla evlenilir mi?"

Jisung yüzünü buruşturup eline peluşlarından birini aldı "Babama aşık olduğunu nasıl anladın?"

"Anlamadım, baban benim çalıştığım iş yerinin karşı binasında çalışıyordu. Ben de her gün onu görmek için işten geç çıkıyordum meğer o da beni görmek için dışarı geç çıkıyormuş biz 2 enayi 1 ay böyle fazla mesai yaptık" Jisung buna gülmüştü. Annesi gülen oğluna baktı.

"Sonra baban gelip benim için geç çıktığını söyledi ve adımı sordu o an dedim ki ben bu adamla çok eğleneceğim. Bir baktım evlenmişiz."

Jisung hafif sırıttı "Bu hayatta herkesten çok sevip herkesten çok eğlendiğim bir kişi var ama biz çok yakın arkadaşız yani sevgili olamayız."

"O kişi Hyunjin ise bal gibi olursunuz ama başkasını kabul etmiyorum." Jisung annesi anladığı için kızarmıştı. Utanıyordu.

"Ne yapıyorsan yap ama çok ses çıkarma başımı dinleyeceğim" Annesi başka bir şey demeden odadan çıktığında Jisung mesaj atmak için telefonunu eline aldı.

H'amcık
Bu gece sizde kalmaya gelebilir miyim?

Yeni gittin

H'amcık
O zaman sen bize gel eşitlenmiş olalım

Beni niye öptün amk

H'amcık
Sen dedin

Demedim

H'amcık
Dedin.

Öptüysen sorumluluk al

H'amcık
Ne

AMK ÖPÜP KAÇIYORSUN BARİ DUR AŞKINI FALAN İTİRAF ET DE KABUL EDELİM

H'amcık çevrimdışı


🕴️

Neyse final bölümlerini yarın veya ondan sonraki gün yüklerim bb

No fight yes kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin